Ny vecka - nya möjligheter!

Ska sluta gnälla så mycket om vädret - om jag kan! ;-)

Det är nåt djupt inrotat agg till regn och rusk jag har... Samtidigt som jag gärna beklagar mej när det blir för mycket sol och värme också!? Lagom är bäst - det är bara det att lagom är en ganska vag definition!?

Ja, ja... Det är iallafall väldigt bra när fotbollsklubbar ser till att bli sponsrade av Länstrafiken, och får stora rejäla busskurer av dem att ha som avbytarbås. Ännu bättre är det när ett sådant bås inte används av ena laget, så att publiken kan sätta sej där och slippa stå ute i regn och blåst. :-)

Så var det på idrottsplatsen i Vä igår, och i denna trevliga busskur med välputsade plexiglasväggar och helt klotterbefriad bänk satt jag med flera och njöt i fulla drag av att se vårt lag vinna över Wä-tjejerna med 2-0. Plötsligt anar vi en kvalplats uppåt istället för en kvalplats nedåt!?!



/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Malin B

Grattis till ännu en vinst!

Jag håller tummarna för att formpilen fortsätter rakt uppåt.

2008-08-11 @ 09:09:10
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: anki

snygg bild :-) såg att vi har likvärdiga kameror,, mycket kul att visa att man inte behöver en kamera för 10 000:- + en massa objektiv för lika mycket.



ha en skön dag...... med uppehåll i regnandet

2008-08-11 @ 11:17:33
URL: http://www.coffeebreak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback