Måndag...

Sonens sommarlov är slut - idag börjar han andra året på gymnasiets fordonsprogram.

Och dottern börjar nian på onsdag...

Henne lovade vi (i början av sommaren!) en dag i Göteborg med shopping och Liseberg och hela spelet. Börjar bli hög tid nu, om det ska hinnas med under lovet! ;-)

Bara därför ska jag jobba två pass idag (ja, det sista blir väl typ sent-sent i kväll), så jag kan vara ledig i morgon. Maken tar en semesterdag... Och så åker vi till Göteborg då! Ska faktiskt bli riktigt roligt!!! :-)



/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: anki

Snygg bild, är det ett äpple där uppe? Den verkar lite hårig i såna fall.

Hoppsan, ni börjar skolan en vecka före än här,ja min dotter börjar folkhögskolan i dag men gymnasiet och grundskolan börjar nästa vecka :-) Härligt med en dags shopping, blir det ullared också då, eller? Dit har jag aldrig varit.

Hoppas ni får en skön dag i morgon och att det inte är så mycket folk.

2008-08-18 @ 09:22:59
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: Malin B

Jag önskar er en himla trevlig dag!!!

2008-08-18 @ 09:35:00
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback