Klockan 05.53...

Kommentar från:

Susanne
om Man ska lära sej minst en sak varje dag...:

Förresten, har du verkligen tid att blogga så mycket fast du börjat jobba igen? Jag tycker fortfarande det kryllar av inlägg från dig på min google reader. Morgonbloggning, lunchbloggning, eftermiddagsbloggning, kvällsbloggning. Blir det någon nattbloggning också? :)

..........................................

Nja, nattbloggning tror jag väl inte att detta inlägg kan sortera under - men tidig-tidig morgon, kanske!? ;-)

Idag ska jag förresten inte jobba alls, så din Google Reader ligger eventuellt lite risigt till igen, Susanne...? <:-)



Undrar om det är så mycket dagg om morgnarna nu, att man kan ta fina spindelnätsfoton?

Detta foto tog jag häromkvällen, men då var det fastnat vägdamm i det som gjorde att det syntes...

/AnnaKK, timanställd "allt-i-allo" på idrottsföreningen... :-)



Kommentarer
Postat av: Kristina Andersson

Du ÄR aktiv överallt du! =)

Denna bild skulle kunna symbolisera dig himla bra.

Det är bara DU som fattas på den; "Som spindeln i nätet".

2008-08-01 @ 08:34:01
Postat av: Anja

Fin bild! Spindelnät är nog ett bra fotoobjekt med eller utan vägdamm - men det är klart att daggen i väven i motljus kan också bli läckert!



mvh, Anja

2008-08-01 @ 09:09:52
URL: http://anjashill.blogspot.com/
Postat av: Lizaloop

haha, ja det är bra att du är en aktiv bloggare, då finns det alltid något nytt att titta på när man kikar in!! :)

2008-08-01 @ 11:33:00
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jäpp, jag har sett att min reader är full av dig igen, men det är bara bra för då vet jag att det finns nya foton att titta på och roliga kommentarer att läsa.



Spindelnät har jag aldrig lyckats få några bra foton på, men idag fastnade något annat jag aldrig tidigare plåtat: solförmörkelsen.



Ditt spindelnät saknar bara en sak: Ärtan! ;)

2008-08-01 @ 15:23:48
URL: http://sassa.webblogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback