Hur gick det sedan???

Känner att jag har en massa lösa trådar här och var i bloggen, och det är lite otillfredsställande... :-)

Tänkte jag skulle ta och knyta ihop ett par här och nu!!!

Minns ni Dunungarna???


Man kan ju undra vad som hände sen när de hade folkrejsat klart på Harabackens Motorstadion i Hästveda...?


Ja, jag har inte hört så mycket mer än att de på nåt vis gillade själva Hästveda, och därför blev kvar där!? På ridskolan, närmare bestämt! Så uppenbarligen har de sadlat om!?!





Ja, men då så!!! :-)

GRATTIS Rolf-Göran Bengtsson, till din silvermedalj i hoppning i Peking-OS!!!

Och LYCKA TILL med er satsning, Dunungarna! :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Malin B

För oss alla som inte hänger med i OS är det helt suveränt bra att läsa din blogg, då får vi full koll på alla medaljörer.

Hade lust att skriva medalj-and-er men det är nog en böjning som inte står i ordlistan. ;)

I går hade jag dock ganska bra koll ändå för då hade jag sportradion på i köket. =)

2008-08-22 @ 13:01:15
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: josephzohn

Speddvaj borde vara en OS-sport och sjävklart även sporternas sport, bandy ...

2008-08-22 @ 13:05:55
URL: http://josephzohn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback