Hej-hopp!! :-)

Lite omkastningar i programmet idag... :-)

Redan vid halvsju var jag på jobbet - lika bra att vänja sej, för nu är det den tiden som kommer att gälla lördagar och söndag några veckor fram över, på grund av massor med träningsmatcher. Dessa ligger inbokade på fredagkvällar och från bittida till sent på lördagar och söndagar... Phu!

Foton från häromdagen:



Det är en klar fördel att promenixa hunden innan nattfrosten släpper, och vägen blir kletig och geggig av solens värmande strålar... :-)



Vita semlor i en lång rad!?



Jag brukar faktiskt INTE ha med mej kameran på hundpromenaderna! Så det så... :-)

Rävpisset däremot... Det följer till och med med oss hem - väl ingnuggat i "håret" på hunden... Suck!!! Men när det inte finns så värst många revirmarkeringar av andra hanhundar att läsa av här omkring och där vi brukar gå, så får man ju förstå att han tycker det är lite intressant med rävens istället... <:-)

Och nu får det vara hur kletigt det vill på grusvägen, för jag och hunden ska ut i solskenet en sväng i vilket fall som helst!!!

Trevlig fredag!! :-)

/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ena hunden har suttit ute hela förmiddagen på en hög vall och hållt utkik. Medans Troja sällskapat Matte inne. Två olika hundar som sagt. Kan tänka mig Mindi "vet" Husse slutar tidigt på fredagen.

2010-03-05 @ 12:04:36
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Rävpiss! (H)undrar vad han tror att det är för nån intressant hund som det luktar...

Må solen lysa över er! Det gör den här... :D

2010-03-05 @ 12:15:57
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Haha, ja det är klart att rävpisset måste med hem.

Men vilka tidiga morgnar du har framför dig. Hua, jag sover min skönhetssömn då. ;)

Ha en fin fredag, Anna.

2010-03-05 @ 12:44:31
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: anki

ha ha ha,, rävpisset dunstar :-) den var bra ... tack för att jag fick mej ett rejält flin så här på fredagen.. du är bara för rolig.. :-)



toppen väder här också... så himla underbart att det finns hopp för en vår, även här uppe :-)



ha en skön dag.. hoppas rävpisset hade hunnit dunsta innan ni kom vidare

2010-03-05 @ 14:39:20
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: Jenny

Hahaha! Samma uppgivna hundmin mot dej ser jag....



Som mina när jag tvärnitar för att sedan ställa mej på kopplena och hala upp kameran.



Som du säjer....inte alltid, men IBLAND vill man faktiskt ha med kameran på "promenaden" också!



Hehe...stackarn! Innan rävpisset dunstar...(((:



Trevlig Helg!

Kram, Jenny

2010-03-05 @ 21:42:15
URL: http://klipporochhav.blogspot.com/
Postat av: annette

Rävpiss luktar inte gott, tala om det för Din hund så han lämnar det kvar i markerna.

STORA semlor Du har, tur inte jag som älskar dessa har tillgång till det här, skulle vara förödande för kroppen!!



annette

2010-03-06 @ 18:18:13
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback