Lördagsnöje...?

Sista lördagen i månaden, och som alltid är det långöppet i affärerna i städerna runt omkring.

Men eftersom båda barnen skulle ha lite roligt i helgen, och dessutom var panka, så försvann min shoppingkassa redan igårkväll... Hrmf!!!

Lusten att åka iväg nånstans idag fanns ändå kvar, så istället för plånboken tog jag med mej kameran på en liten tripp med bilen. :-)

Fast det var då inget roligt väder att ge sej ut på fotosafari i, måste jag säga... :-/ Duggregn, och ibland lite mer än duggregn - och om det vid något tillfälle inte var vått i luften, så var det så uselt ljus att nästan inga foton blev som jag hade tänkt mej dem! Suck... 

Övervägde faktiskt att kasta in handsken, men då var det visst nån som redan hade kastat ut skorna...!?



Ehhh...??? Annorlunda motiv, får man väl åtminstone säga... :-)

Och genast kände jag mej lite mer inspirerad!  Så styvt 150 foton hade jag med mej hem - och nu ska jag forstätta titta igenom dem, och kanske även redigera några för kommande blogginlägg... :-)

Trevlig lördagkväll!!!

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Trevlig lördagkväll på dig också! Meen...undrar om nån saknar skorna? Eller gick dom iväg själv....

Grattis till att sonen slapp betala för drullens eskapader! Och till att ha fått sälja gulafaran!

Som vanligt underbara foton hos dig!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-26 @ 16:11:50
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: anki

:-) jisses, ja så kan man också göra när man rensar i garderoben, öppna fönstret och slänga ut skiten...



här en strålande höst dag, har fotat en liten stund men den mesta tiden har gått åt till att förbereda kvällen räk ätning :-) men tror allt är klart och duschen väntar strax........



ha en skön lördag kväll

2009-09-26 @ 16:27:09
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: annette

Hi. hi så kan man oxå göra tydligen, men man undrar ju lite hur tankarna går i huvudet hos den som kastar så där i naturen.

Känner igen det Du skrev hos mej om att bli inspirerad och tänka ut lite hur man skall få till det hemma, och väl hemma så blir det ingenting av det hela, fast å andra sidan så kan man ju låta andra få ha sina kreativa alster ifred och inte apa efter, tror många är glada över oss;)



Ha en skön kväll och hoppas Du hittar lite bilder som Du är nöjd med bland det "fåtal" som Du fotade;)



annette

2009-09-26 @ 17:35:04
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Ja, man ser ofta olika klädesplagg ute i naturen och undrar hur i hela friden dom kommit dit!? Och ett helt gäng skor??? Var det stöldgods tro, som nån har dumpat? De ser ju rätt nya ut...hmmm, detektiven i mig vaknar... Ha en bra kväll! Här ska fotas på stan lite senare...

2009-09-26 @ 17:43:10
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Gärdsmygen

Hur kan man slänga ut skor sådär??? Verkar ju helknäppt. Kul med fotorunda!!

Min lördagssysselsättning har varit att städa, städa och städa....ingen fotografering alls. Därför passade ditt tips om cykeln bra. De bilderna hade jag i arkivet och de går att se på hos mej nu!

2009-09-26 @ 18:25:26
URL: http://litenfagel.blogspot.com
Postat av: mimmi

man kan nog säga att man kan hitta motiv överallt:)

bara man har fantasi:)

Jag var ute hela dagen ..kom hem halv åtta nu på lördagskvällen..åkte ut igen kvart över åtta -åkte ner till stan för att testa kvällsbilder..hur det gick ..det är en helt annan historia...men ett lite ord kan jag förstås säga...skit...

men men :)

2009-09-26 @ 23:55:57
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Måhända hamnade du i en skoinstallation... vet att de har sån på Gotland då o då ;)

Ja vad det gäller små killar o datorer har vi med insett att det inte går att lita på den mannen, bäst o ha lite ögon i nacken annars kan det bli dyrt.. Vad gäller shopping spar jag mig till nästnästa helg när bästa kompisen o jag ska hälsa på dottern i Stockholm några dagar!! Det kan bli dyrt..

2009-09-27 @ 12:39:11
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback