Go´morron!




Ännu så länge finns det lite vackra höstfärger kvar att njuta av - men de bleknar onekligen lite mer för varje dag som går nu. Fågeln är nog en björktrast... :-)

Hoppas förresten att det blir solsken fram på dagen idag!!



När jag tog det här fotot av mina gamla stövlar i förra veckan, låg jag på knä på marken med ändan mer eller mindre i vädret - och dessutom riktad ut mot den lilla grusvägen som går förbi vårt hus. Förutom grannen kör det inte många bilar här förbi, men vad tror ni det är för bil som passerar exakt just då??? Jo, en POLIS-bil!!! 8-X

Ja, jag får väl vara glad att de inte stannade och anhöll mej för förgargelseväckande beteende eller nåt... Men det skulle inte förvåna mej om det blev en liten minnesnotering typ "underlig figur bor i XX".

/AnnaKK








Kommentarer
Postat av: Anki N

Haha,,,ah de tror jag inte, jag tror de stannade till och tittade lite extra på en go tjej!!! Snygga stövlar, de ser verkligen inte gamla ut heller. Fåglar hur kommer du dem så nära, här är fåglarna så långt bort så jag kan knappast upptäcka dem i karmeran. Tog ett foto på ett gäng kråkor på elledningarna igår, zom...zom...

Ha en skööööööööön dag. Lite grått o dimmigt idag.

Kramiz Anki N

2009-10-21 @ 09:27:40
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: anki

ha ha ha , vilken syn, hade gärna sett ansikts uttrycket hos polisen :-) vi har bara en granne som åker förbi här också, ja och post bilen, jag små dansade med gräsklipparen i somras, tittar upp och ser just postbilen,, jisses, skämdes ihjäl nästan.. :-)



idag ingen sol här, frost är det också,, :-)



ha en skön dag

2009-10-21 @ 09:53:19
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: annette

Hi, hi det var det ryktet som hade spridit sig till polisen här i Östergötland idag:)



Brunt tycker jag en hel börjar bli nu, och idag har vi haft dimma hela dagen, då är det nästan skönt att jobba i fönterlösa lokaler.



annette

2009-10-21 @ 19:54:31
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback