Så var det fredag - nu igen!?!

Och denna morgon vaknade man upp till nyheten att Michael Jackson är död...

Jag tillhör inte de närmast sörjande, eller vad jag ska säga, men jag tycker iallafall att det är för himla tragiskt hur den killen blev... Först i takt med sin framgång, men framförallt de senaste 10 åren (eller nåt sånt) när det mest bara har gått utför med honom... Jag har svårt för hans musik, för när det gäller Jackson har det varit rättså omöjligt att hålla isär musiken från Jacksons personliga image. Och DEN har jag haft VÄLDIGT SVÅRT för!! Alla hans underligheter och rent ut sagt sjuka böjelser... IRK!!! Han gick säkert inte själv, utan leddes in i fördärvet av någon eller något - men han betalade iallafall själv! Och ett alldeles för högt pris, tycker jag... Stackare!!!

Här flyger "Michael" till himlen:



Eller inte, kanske!? <:-)

Det är snarare ett lika dant kryp som på denna bild:



Jag förstår att ingen såg att det är en bärfis! :-) Det är inte så tydligt här ovan heller, ska erkännas... Men det ÄR en sådan iallafall!

Och det här är vad de roar sej med om dagarna just nu:



Ha en jättefin dag allihopa! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Anki N

Ja han blev inte gammal Jackson må han vila i frid.

Bärfis, visst inte äns att de fanns ett kryp som hette så. Jag kan väl erkänna att jag är urdålig på kryp o insäkter. Men endå.

Ha en skön dag, själv ska jag fortsätta måla.

Kramiz Anki N

2009-06-26 @ 08:15:32
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken mys-pys bild av dom älskande tu, längst ner!!!

HELT UNDERBAR....Den skulle man ha förstorad i sovrummet! Haha...



Michael Jacksons död i går, försvann ur min inre syn när jag läste på aftonbladets sida om en Pappa i England som "GLÖMDE" SIN ETTÅRING I BILEN hela dagen och naturligtvis där hittades död....av värmeslag.

Varför? Hur? Jag vill bara gråta när jag läser sådant, men tyvärr kan inte tårar väcka liv i ett oskyldigt barn..

Men DEN händelsen bleknar väl när nu Jackson dog samtidigt....



Hoppas du får en skön dag i alla fall bland dina gulliga bärfisar!

Kram, Jenny

2009-06-26 @ 09:11:07
URL: http://itsmylife-j.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Jag har inte heller varit något Jackson-fan...visst var han ett geni när det gällde att göra popmusik, men som du sa, hans konstiga framtoning tog udden av mycket han gjorde, det var ju mest det som märktes...han var säkert en produkt av sin konstiga barndom, men ändå! Himla rolig blogg du har! Och nåt roligt ska väl också bärfisar ha :D

2009-06-26 @ 09:50:48
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: mimmi

Jag läste om honom på min mobil inatt. och min gubbe gick då upp för att kolla på datorn .tänk så nyfiken man blir när det handlar om en kändis.men jag håller med dig i det du skriver och det pris han betalade till slut var alltför högt.

Det var en himla tur att du skrev att det var en bärfis på bilden annars hade jag nog ligget och grubblat över vadet det kunde ha varit hela natten sen;)

Ja tänk att de inte har annat för sig:) ..det spelar ingen roll när man tar kort på dom ..så upptäcker man sen att det var ju inte en ..utan två på den bilden.tur man inte ä en bärfis:D

hoppas du får en riktig fin solig dag:)

kram

2009-06-26 @ 10:31:47
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Det ser ju jättemysigt ut. Tänk att jag har aldrig vare sig sett såna eller hört talas om dom. Men jag är lite analfabet när det kommer till insekter. :)

Ha en fin dag.

2009-06-26 @ 14:20:34
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Annika

Jag tror hans själ lämnade honom redan i unga år. Får man inte vara barn i sin barndom så blir det galet hela vägen... Håller med om att det är tragiskt.



Thriller-skivan tyckte jag var magisk. Efter det blev allt sjukt. Både han och musiken.



Dina bilder på bärfisar är i alla fall mycket lyckade :o) De är tacksamma att fotografera. Stora insekter som håller sig någorlunda stilla :o)



Ha en fin fredag!

2009-06-26 @ 15:13:15
URL: http://www.rubinara.se/blog
Postat av: Jen

Oj oj! Vinyl och allt! :D

Mja, man har allt en hel del åsikter om den mannen.

Men må han vila i frid!



Ha ha! Rena rama porren... :P

2009-06-26 @ 22:28:37
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback