Idag ser det spännande värre ut...

...här inne i "hjärtat" av min blogg!?! Världens oordning bland allting, tror jag!?! Hur kommentarerna visar sej eller inte visar sej här, förstår jag faktiskt inte alls...?

Blogg.se upphör visst aldrig att förvåna en!!! :-D

Och nu mera har jag nästan vadslagning med mej själv inför skapandet av nya inlägg... Kommer det att gå att ladda upp bilder? Kommer inläggen överhuvudtaget gå att publicera - och i såfall; kommer alla funktioner/länkar att fungera???



(WOW! Det blev verkligen en bild!!! ;-) Tog så lång tid att jag knappt trodde det, faktiskt! Men där ser man...! (Ja, jag är jätteglad över det lilla!!! Det måste man kunna vara om man ska stå ut med Blogg.se! Tssss...)).

Kan berätta att gårdagens dubbel-födelsedagskalas blev både lyckat och trevligt. Inte minsta lilla räkmackebit fanns kvar nu till frukost - men en hel del tårta återstår, så den får vi väl smaska vidare på ikväll eller så. :-)

Den som var närmast att fylla år igår, och som var med på kalaset, var faktiskt dotterns pojkvän. Idag blir han 17 år. GRATTIS, Danne! :-) På onsdag fyller dottern 16, och själv får jag vara ung och vacker i ytterligare några dagar - först på söndag är det dags att lägga till en "nuffra"... :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: elena cn

Inte en dag rätt! På söndag alltså...

Jag går ju inte in så ofta på bloggen så jag har inte upplevt de där problemen som du beskriver. Tur är väl det för jag har ett hemskt spanskt temperament:)

Jag tittar in i kväll igen!

2009-02-02 @ 12:17:30
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Läste på Blogg.se infosida att de hållt på med en del saker förra natten för att göra bloggsystemet bättre.

Äntligen de kommit med information, vilket de borde ha gjort för länge sedan.

Får hoppas att det kommer att funka bättre nu.

Annars får vi klaga på dem, vilken som jag tror är bäst att göra med att skicka mail till dem när man är inloggad på bloggen.

Fin bild !

Kram

2009-02-02 @ 15:18:46
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Då måste du passa på att njuta rejält innan du blir ett år äldre! ;)

2009-02-02 @ 23:13:00
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: morsdeka

Nuffra nr?... Jag är 41. KRAMEN!

2009-02-13 @ 11:20:47
URL: http://morsdeka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback