Hinner inte riktigt med... Eller vad det är???

Jag antar att ni som brukar kika in på den här bloggen har lagt märke till en viss skillnad vad det gäller innehållet nu jämfört med i november, december och januari...? Då hade jag mer eller mindre tre månaders semester, och all tid i världen för foto och bloggning. :-)

Nu är det jobb sju dagar i veckan, och även om det bara rör sej om en eller ett par timmar per arbetspass så både styr det och "hackar sönder" tillvaron en hel del. Och jag märker iallafall själv att det går ut ganska mycket över bloggen och fotograferandet - utmaningen 365 Foton 2009 har jag till exempel skolkat från i flera dagar nu... För att inte tala om Fototriss, som jag har hoppat över vecka efter vecka fast att jag har haft idéer till temanen. Tiden till att förverkliga dem på bild har inte funnits. :-(

Så nu funderar jag som bäst på hur jag ska prioritera framöver. Vet ju vad jag vill lägga krutet på, men då går det ut över något annat som jag egentligen också vill hålla på med (fast kanske ändå inte riktigt lika mycket)... Till exempel alla olika fotoutmaningar.

Ja, ja... Fotoutmaningarna finns väl förhoppningsvis kvar sedan också (när jag får semester igen)!? Just nu är det nog viktigare att vara rädd om, och på bästa sätt förvalta, idéerna jag har till mina andra bloggprojekt!? :-)  Det räcker ju med att slänga ett öga på den långa raden av olika kategorier den här bloggen har - och samtidigt konstatera att i stort sett vart enda inlägg jag gör nu (om det inte är en fotoutmaning, vill säga) hamnar i kategorin "Vintern -08/-09"...

Och så tråkig vill jag inte vara!!! :-D



Förresten... Vilken kategori är ni läsare mest nyfikna på fortsättningen av???

Trevlig onsdag! :-)

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: anki

:-)Bloggandet tar en massa tid om man ska hålla den levande. Vet inte vilken kategori, tycker ALLA din inlägg oavsett kategori är bra, sen att det blir mycket vinter nu blir det liksom automatiskt eftersom det finns inte så mycket annat att fota, sommar tid har man lättare att ta sej iväg och fota allt mellan himmel och jord. :-)

Jag tycker att du ska fortsätta blanda bland kategorierna, skriv och gör foton som du kommer på för stunden,,, :-) din blogg är LEVANDE pga att det alltid är nått nytt, har inte upplevt att den är tråkig överhuvudtaget fast du tycker det blivit för mycket vinter. :-)



här är det lite sol idag och blå himmel...

ha en skön dag.... :-)





2009-02-25 @ 10:10:39
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Kerstin

Jag tycker att du ska fortsätta med dina korta underfundiga inlägg. Fotoutmaningarna är ju inte viktigast. Jag håller på med dom för att jag har lite mer tid men visst känns det ibland att man inte hinner kommentera alla gulliga människor som lämnar spår på en blogg.

Ha en fin dag.

2009-02-25 @ 10:29:09
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Gärdsmygen

Att inte hinna med brottas jag ständigt med och ibland gör jag kanske konstiga prioriteringar. Just nu har det varit foto och bloggandet men jag vet att när våren och sommaren kommer blir det när prioriteringar. Det är väl ok att det går i perioder. Jag tycker det är kul med blandar kompott av tankar och foton.

2009-02-25 @ 11:27:05
URL: http://litenfagel.blogspot.com
Postat av: Jen

Det där med tid är ett krux i sig.

Man hinner inte riktigt med allt man vill göra...

Det gäller att prioritera, vilket inte är det lättaste. :/



Jag tycker att oavsett vad du skriver eller fotar så är det intressant.

Spelar roll om det blir en mix. :D

Men visst vore det skoj att se mer bildgåtor.

:)

2009-02-25 @ 12:40:43
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: lena hellström

Jag tycker om dina härliga foton och text.

Jag tog bort min blogg för två veckor sedan, för jag kommer att ha häcken full med en massa annat en tid framöver.Jag kommer att kika till dig lite då och då:)

Ha det bäst, kram lena.

2009-02-25 @ 14:33:33
Postat av: Bella

Ja tid...Jag behöver också mera tiiiiiiiiid! Vart i helsike tar den vägen hela tiden?



Jag tycker om din blogg precis som den är...Blandad!!!!



Kramar!!!!

2009-02-25 @ 17:25:12
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: Ninni

Härliga bilder både här och i det senare inlägget. Ville kommentera här för jag förstår att det måste vara väldigt trixigt att få tiden att räcka till för både fotande, bloggande och jobb. Jag är ju i den angenäma sitiuationen att jag är tjänstledig under tiden vi bor i Brasilien. Jag antar att det inte alls kommer att bli så mycket bloggande till hösten...

Gör du det som du själv tycker är roligast, du har säkert din trogna besöksskara som återkommer. De olika fotoutmaningarna känns ibland lite jobbiga när man ska hinna med alla tycker jag. Då hoppar jag helt enkelt över. Man vill ju gärna hinna med att titta på andra deltagares bilder och kommentera lite varstans och det tar tid!

Må så gott!

Kram Ninni

2009-02-25 @ 18:01:28
URL: http://piona.blogspot.com
Postat av: elena cn

Jag vill ha fler BILDGÅTOR! Det är ju så kul att klura:)

Jag har ju alltid varit imponerad av er som får in 3-4 inlägg per dag för ibland är det knappt jag hinner få in ett! Ibland är det så att man måste prioritera...men du kan alltid räkna med att jag tittar in vare sig du hinner med 1 eller 10 inlägg:)



Nu har jag beställt båda fotoböckerna. Den ena, nr.2, var på rean och tillsammans skulle det bli lite över 300kr. Ska bli så kul!! Har du haft någon användning av dina böcker ännu??

2009-02-25 @ 20:57:58
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Artlover

Hej Anna! Gör bloggen till din egen grej. Gör dina egna teman eller kombinera med fotoutmaningar med dina idéer som du gör idag. Jag kan känna ibland att man kan bli styrd av alla dessa fotoutmaningar samt att andemeningen med att ha en blogg som visar sitt personliga jag kan försvinna med tiden. Jag tycker att man ska satsa på det kvalitativa framför det kvantitativa. Jag tror att besökare uppskattar det mer. Har jag ingen idé låter jag hellre bli att publicera. Du har familj och du ska prioritera det viktigaste för dig tycker jag.

Tack för dina kommentarer.

Hadet med dig!

2009-02-25 @ 23:52:01
URL: http://artlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback