Bloggkoll!

Följ min blogg med bloggkoll


Har fått för mej att jag ska "ta kontroll över min blogg", som det så tjusigt heter på Bloggkolls sida. Inte för att jag riktigt fattar hur jag ska göra - men jag testar lite så får vi se vad som händer! ;-)

(Och skulle det här lyckas så är det väl typ första gången i mitt liv som jag verkligen har KONTROLL!?! Ha!?!).

Igår lyckades jag få dit en knapp från Bloggkoll. --------> (Ja, där ute nånstans till höger! ;-D). Dock är jag väl inte riktigt nöjd med placeringen - men tills vidare ändrar jag inget där!

Förresten är jag lite missnöjd med hela Bloggkoll idag, för det tar ju ett halvt dygn innan nya inlägg på de bloggar som jag prenumererar på visar sej där!? Men det är förhoppningsvis ett tillfälligt fel som snart är tillrättat igen!? :-)



/AnnaKK

PS! Verkar inte som om jag gjort rätt!? (Angående länken överst i inlägget). Men det hade jag ju knappt heller väntat mej, så! <:-) Men om nån har lust att börja prenumerera på den här bloggen, så kan ni trycka på + Följ bloggen-knappen till höger - den funkade åtminstone igår! DS!



Kommentarer
Postat av: morsdeka

Jag har bloggkoll på dig! KRAMEN!

2008-09-12 @ 21:37:47
URL: http://morsdeka.blogspot.com/
Postat av: Evelyn, i hemmet

Säg till om du vill ha hjälp med nåt bara!

2008-09-13 @ 11:51:14
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback