Kan det vara sant!?!

"Ärtan" verkade ha nåt på gång igen, så jag körde in kameran i rosenbusken en gång till...

image148


Det var verkligen FRUKOST han/hon åt innan idag - för här var ju helt uppenbart lunchen på gång!!!

image149

Jag fattar knappt hur den lilla "skiten" har kunnat både fånga och ha ihjäl ett sånt stort byte - och inte verkar det som om den har nåt nät heller!? Jag är faktiskt lite förbryllad - och märker att jag kan väldigt lite om spindlars liv och leverne!

Det blir väl mardrömmar i natt efter allt detta...?

/AnnaKK, som hittills aldrig har haft spindelfobi...


Kommentarer
Postat av: Annie

Skarpa bilder. Häftigt!

2008-05-27 @ 16:25:58
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Jessan

Men gud så häftigt! Vilken grej att lyckas fånga ärtan just i måltiden=) Så stor h*n är, inte konstigt det med tanka på vad den lyckas smälla i sig på en dag;)

2008-05-27 @ 23:25:52
URL: http://jessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback