"Ärtan" har flyttat...

Den här lilla spindeln, som jag kallar för "Ärtan" eftersom det är ungefär (knappt!) så stor den är, har flyttat några decimeter och bor för närvarande på (eller under) ett rosenblad. Men fortfarande precis utanför husdörren, så jag har full koll på den! :-)

image144

Överraskade den mitt i frukosten lite tidigare idag... (Känsliga läsare kan blunda nu! Hm...).

image146

Jag sa väl nåt häromdagen om att "Ärtan" har kraftiga käkar!? Och att jag tycker det är skönt att den inte är större än vad den är... <:-I

Undrar hur länge den håller sej mätt på den där flugan!? Borde väl kunna räcka ett tag, eller...?

/AnnaKK

Kommentarer
Postat av: helena

WOW...sånt där kan jag oxo snöa in på!!! Har små "husdjur" här och var som jag tittar till!!! Men ärtan är Grym!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback