Gomorron, And-gelica!


Fotografiskan: Du hade visst kalas på stranden igårkväll, And-gelica? Jag hörde på byn att det hade varit ett fasligt håll-igång - men är det verkligen sant att Polisen fick göra en utryckning också??? Och att de fick göra fler magpumpningar på Växjö lasarett i natt än under hela förra midsommarhelgen??? Man tror ju inte sina öron, menar jag...

Jag skulle väldigt gärna vilja veta vad som egentligen hände!?








Fotografiskan: Då stämmer det alltså att det var And-marie som ringde till Polisen och larmade Sjöräddningen??? Det var ju tur att någon hade lite sinnesnärvaro...

Men nu glömmer vi det här, And-gelica! För den här gången iallafall!!!

Din pojkvän And-ree mår väl förresten inte så bra idag, kan jag tänka mej...? Och hans killkompisar är väl i ungefär samma skick...? De är kanske kvar på lasarettet fortfarande, eller???



Fotografiskan: Åh!? Ja, just det! Vad fick du för presenter??? Det bara måste du ju berätta också!?! Snälla And-gelica!!!

Vänta, And-gelica! Gå inte!!! Jag är ju jättenyfiken!!! Vänta då!!!

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback