An(d)sökan om utök-and-e av kategorier

Efter gårdagkvällens bil(d)gåta bestämde jag och Linda att vi ska kolla upp med And-Marie om vi möjligtvis kan få ha Bildgåta som en egen kategori här i bloggen. :-)




Linda  ([email protected]) om En bil(d) att fundera över... :-):
Nu brukar jag ju kika in här med jämna mellanrum ändå (eftersom jag gillar din vinkling med kameran hårt!), men om du skapar en sådan underkategori så kommer jag att titta in ännu oftare! ;-)
Bara ikväll har jag ju varit här MASSOR just för din bildgåta! S
(Och varför fungerar inte * i blogg.se? Samma bekymmer jämt.. :-D)
IP: 82.196.115.3


Linda  ([email protected]) om En bil(d) att fundera över... :-):
Jag följer! *Står främst i kön och kollar samt mutar sekreter-and
Och så kanske jag ska erkänna att jag länkat från min blogg till din. Så du vet..
S* Fast jag inte gett mig tillkänna här inne förrän nu..
IP: 82.196.115.3


Just nu håller And-Marie som bäst på att läsa igenom Lindas argument för en bildgåte-kategori, och själv sitter jag här tyst bredvid och bara hoppas på bifall... :-)

...

...

...

YES!!! :-D

Förslaget har an(d)tagits!!!

/AnnaKK, Linda och And-Marie



Kommentarer
Postat av: Linda

Wiiiieee!! :oD Jag har varit andmutare i ett tidigare liv? Eller om det var andmatare.. Med andropogon? ;o)



Räkna in mig som stammis hädanefter!

2008-07-04 @ 10:45:50
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Hallå igen, Linda! Ja, det här gjorde vi bra!!!



Du kanske t o m kan vara st-and-in, ifall And-Marie skulle vilja ha lite semester längre fram i sommar!? ;-D



Nu ska jag alldeles strax ta mej en närmare kik på din blogg! :-)



2008-07-04 @ 10:55:10
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Linda

Tackar och bockar för det förtroendet. ;o)

Lägger in en bild på And-Marie i min blogg som extra muta samt förärar henne ett inlägg i frågan.

2008-07-04 @ 11:02:25
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Ja, gör det! :-)



Men bre inte på för mycket bara, för det tycker kanske And-Marie kan bli lite gener-and-e...? (Tsssss!) ;-D

2008-07-04 @ 11:15:16
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Ella

Hihi, bilgåtor är kula! XD Hm... kanske jag skulle ha veckans bildgåta!? XD Eller att det dyker upp en bildgåta lite då och då. ^^,



SV: Jag tänkte också att den påminner lite om barbapappa! XD



Och det där med tryck hade varit skitkul, eller kanske göra en barnbok? Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, vart vänder man sig? Har du nån aning?

2008-07-04 @ 12:21:13
URL: http://candykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback