Godiskok...

Häromdagen tipsade jag bara om receptet på marknadsnougat, men nu har jag testlagat det och det blev så bra och så gott att det får vara med lite till! ;-)









Egentligen skulle jag haft senapsrecept idag, men jag har faktiskt inte hunnit leta fram sådana... Kommer kanske i morgon istället!? <:-)

Ikväll ska jag på julbord, så det kan tänkas att det blir en längre sovmorgon i morgon, och att julkal-änder-n därför inte blir uppladdad förrän efter middag...

Ha en jättetrevlig fredag, allihopa! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: lena

Dom där ser jättegoda ut!!

Vad härligt med julbord!!

Jag var i väg förra veckan och tycker att jag är mätt fortfarande, det är inte dåligt hehe!!

Ha det så trevligt, kram lena.

2008-12-19 @ 10:55:01
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: elena cn

Det är mycket som händer nu både på kvällar och dagar.

Hoppas att din kväll var trevlig med god julmat och gott sällskap!

2008-12-19 @ 18:19:32
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0