Vem Vann Vad???

Jag och And-Marie har kommit överens om att lördagar ska vara prisutdelningsdag för stilpoängvinnarna! :-)

Så idag är vi alltså klara med den första deltävlingen om stilpoängen, och just nu ser det ut så här:



Efter en liten sammanräkning ser vi att:

Lena H toppar med 4 stilpoäng, tätt följd av Dysnomias som har 3.

Elena, Whatthfuckdotcom, Monkan, Bella och Malin B har vardera 2 stilpoäng.

Och ett stilpoäng vardera har Ragnvi, Pialotta, Emma, Björne, Rubinara-Annika och Jen.

Stilpoäng kommer man att kunna samla på sej ända fram till den 22/12 klockan 23.59, och den som har fått ihop flest då kommer att bli JULKAL-ÄNDER-STILIGAST 2008!!! :-) Och få ett stiligt pris av självaste And-gelica den 23/12.

--------------------------------------------------------

   

Men det blir förstås pris idag också!

GRATTIS alla som under veckans gång har hamnat på stilpoänglistan - ni har vunnit valfri halvfabrikatsats av Fotografiskans unika gör-det-själv-kylskåpsmagneter! ;-)


Klicka på bilderna ovan för att se dem större, och välj sedan ut vilket ark ni helst vill ha. Skicka ett mejl med denna uppgift till [email protected], så får ni originalfilen i retur! :-D

Idag vilar vi geniknölarna - det blir ingen ny bildgåta förrän i morgon!!! Men man kan vinna stilpoäng på att bara kommentera - iallafall om man gör det med en viss finess! ;-)

Ha nu en underbar lördag, och testa gärna något pyssel eller recept som har varit med i kal-änder-n under veckan!

KRAMAR till alla GOA läsare!!!

/AnnaKK & And-Marie



Kommentarer
Postat av: Malin B

Rädd-and-e änder kan man se det som, när viktiga lappar kan sättas upp på kylskåpet - eller som jag börjat med nu, på "lamprampen" över diskbänken. Då kan jag inte undgå att se det jag påminner mig själv om där. ;)

Extra bra när jag är lite sömning på morgonkulan och det ska skickas med än det ena än det and-ra till skolan så här i jultid. ;)

Vilken strål-and-e idé det här med dina kylskåpsmagneter!!!

2008-12-06 @ 12:39:55
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Bella

Har emailat dig!!! Glöm inte att skicka "Ärtan" till lillasyster...Det är den hon vill ha...vad hon än säger!!!



KRAM!!

2008-12-06 @ 15:47:01
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: elena cn

Oj, här känns det som om jag har halkar efter med att samla stilpoäng...många dutiga k-and-idater att käma emot! Men jag vågar mig på en "Ärten" minsann!

2008-12-06 @ 22:12:55
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0