Tills i morgon...

...gäller det att förbättra sina chanser i julklappsutlottningen! ;-)


Vinnaren kommer ju att dras i morgon bland alla kommentarer som lämnats till de olika kal-änder-inläggen från i söndags till i natt klockan 23.59! Elena, som är en flitig "kommentator" hade turen med sej förra veckan... Men vem vet - julklappen kan lika gärna hamna hos någon som bara har lämnat en enda kommentar - för i lotterier vet man ju aldrig hur det kan gå! :-)

Ha nu en jättefin Lucia-lördag, så hörs vi igen i morgon!!! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: lena

Jag hoppas på turen:)

Ha en fin luciadag, kram lena.

2008-12-13 @ 10:41:53
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vilka häftiga paket!

I dag hade jag ingen tur i lotteriet vid lucian trots 15 lotter, tror att jag har bättre tur där jag har EN lott. ;)

"Ska man vinna så vinner man ändå!" ;)

Det kommer fortfarande fram folk och gratulerar till tvättmaskinen. =)

2008-12-13 @ 22:38:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0