Tävlingen...

...från igår pågår ju idag också! :-)

Och så här lyder alltså frågorna, som var och en är värd ett stilpoäng om svaret är rätt:

--------------------

Vad heter idrottsföreningen som And-Mamsen sponsrade genom att köpa en konstgräslott?

Trogna läsare av Vad Händer Bland Änder-bloggen känner förmodligen till att AnnaKK har jobb som lokalvårdare på just denna idrottsförening, och den andra frågan lyder följdaktligen;

Vad heter idrottsplatsen?

En knapp mil norr om orten som idrottsplatsen är belägen i, ligger en annan ort alldeles intill en sjö - och det är vid denna sjö som AnnaKK oftast brukar fotografera änder;

Vad heter sjön?

------------------------------------------

Malin B  "svarade" så här:

Jag tycker att det är fusk-and-e om jag skulle svara här så jag passar och "grämer" lite för den där ekorren istället. ;)

Nu tycker i och för sej inte jag att det skulle vara något problem om du svarade ändå - men det kan förstås onekligen vara så att "ärlighet varar längst" och "lönar sej i långa loppet"...

Du får ett e-julkort omedelbums! :-D







Kommentarer
Postat av: Malin B

Nämen, så himla gullig du är!!! =)

Hedr-and-e säger jag bara!



Både julkort här och med vanliga posten, lys-and-e utdelning! Tackar så jätte mycket och sänder en stor kram förstås. =)

2008-12-21 @ 18:12:39
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: bjorne

treby if,dom and vet jag inte.

2008-12-21 @ 20:52:47
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0