Så har då lotten sagt sitt...

...angående vem som ska ha dagens julklapp! :-)



Hmm! Svårt, men jag gissar på att det gömmer sig en tomte bakom tomten...ehh! :)

Den kommentaren skrevs av ingen mindre än Jen! GRATTIS!!! :-)

(Mejla mej din adress på [email protected] så skickar jag julklappen till dej så fort jag bara kan!).

Nästa söndag blir det julklappsdragning bland alla kommentarer som lämnats här i kal-änder-n från och med idag till och med lördag. Många kommentarer = många lotter = ökad vinstchans! :-)

Sen ska jag dela ut ett julkort också... För den här kommentaren:

elena cn  ([email protected]) om Den trettonde december...:

Ni fick du verkligen till det med bilderna!
Hoppas att And-mamsen han fram i tid! Jag själv stod och trängdes med att gäng föräldrar längst bak i gympasalen igår när min yngsta lussade.

Den blev perfekt att göra julkort av! :-)






Kommentarer
Postat av: Jen

Gaaaahhh! Vad roligt! :D Jag är en vinnare...

Woho! -Kan inte minnas sist jag vann något-

Mailar med en gång! :)

Kram

2008-12-14 @ 17:54:33
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: elena cn

Att jag alltid skriver fortare än jag kan läsa; Ni eller Nu, jaja! Men tack för kortet:)

2008-12-14 @ 23:04:05
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0