Julklappar att göra själv!

Jag har beklagat mej lite på sistone över att jag har svårt för att komma på vad jag ska ge de nära och kära i julklapp. Knappast ett nytt problem, utan snarare ett som återkommer år efter år! Underligt bara att man aldrig lär sej!? Det vill säga, att man inte för länge sen har garderat sej genom att ha samlat på sej ett antal julklappstips av det slag som funkar i alla lägen och till vem som helst!?

Har man lite tid på sej och gillar att baka och pyssla, så skulle man ju faktiskt kunna ge bort ett pepparkakshus!? :-)~

Eller en fotokalender för nästa år... :-)

Och blommor funkar väl till alla, förutom vissa allergiker...!? Så varför inte fixa en hyfsat enkel (och snygg!) julgrupp själv att ge bort!?

Är man helt desperat och det får kosta vad det vill, kan man ju alltid satsa på en delikatesskorg/-låda... :-) Som man fyller med vad som helst som man vet att mottagaren gillar!



/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: elena cn

Precis! Det finns en hel del som man kanknåpa ihop själv.

Jag har länge tänkt göra ett fotoalbum till svärföräldrarna av alla digitalbilder som man samlat på sig, men...har inte kommit till skott ännu. Jag vet att det är något som de skulle uppskatta väldigt mycket.

2008-12-18 @ 12:01:04
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0