En sista julklapp...

...har det jämfört med awarderna gått desto smidigare att lotta ut! :-)

Om vi nu hade trippelvinnare i stilighets-tävlan, så är det kanske inte så konstigt att vi plötsligt också har fått en dubbelvinnare i julklappslotteriet!? Samma person som vann den allra första julklappen hade nämligen turen med sej en gång till, tack vare denna kommentar:

På fråga 1. svarar JAG Massey-Fergusson.
På fråga 2: svarar JAG VOLVO
På fråga 3: gissar JAG Ford (Capri?)!

Tada! Alla rätt eller hur:)

Nä, det var inte alla rätt - hälsa svärfar det, Elena! ;-) (Eller vem det nu var som hjälpte dej med svaren!? He!).



Din julklapp kommer på posten i mellandagarna nångång  - GRATTIS!!! :-)

Och nu... Nu får det vara sluttjafsat en gång för alla om både stilpoäng och julklappslotteri... För NU vill vi ju veta vad som händer i...






 


Kommentarer
Postat av: elena cn

Åh, du fantastiska AnnaKK! Här sitter jag med ett stort leende på läpparna. (Det var faktiskt min man igen!) Du har gjort ett fantastiskt arbete och jag tycker absolut att DU ska belönas! När jag kommer hem igen så har jag något på lut åt dig:)

Nu börjar Kalle! Och alla ska samlas, titta, tycka det är roligt och vara glada!

GODASTE JULEN TILL DIG!

2008-12-24 @ 15:03:06
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0