E-julkort och julklapp!

Gårdagens kommentar har jag utsett denna till:

veronica-ifokus
 ([email protected]) om Den sjätte december...:

Men harremin, vars får du allt ifrån?
Vi ligger här och vrider oss av skratt och kan nästan inte AND-as!! =)
Ganska lågtflygande =) skämt men otroligt bra!!!!
Kram =)

Den passade så-å-å bra att utgå från till detta julkort:



GRATTIS Veronica! :-) (Vill du ha det i en större fil, så mejla mej på [email protected]!)

----------------------------------

Nu över till ett helt annat sorts pris, som jag har lovat att man ska kunna vinna i denna kal-änder... :-) Om man läser det "finstilta" här, så nämns det ju utlottning av julklappar... Och jag har just konstaterat att det finns ca hundra kommentarer (från tiden mellan den 30/11 och igår) att dra lott bland!!! Det kommer nog att ta en stund att skriva hundra lappar med namn på, så jag får be om att få återkomma med den här saken lite senare! ;-)

Julklappen finns däremot redan! Någon ordning är det faktiskt på mej! :-D (Men jag talar förstås inte om vad det är för nåt! He!)



Vinnaren av julklappen kommer att presenteras senare under dagen! :-) Påannonsering sker i min vanliga blogg!





Kommentarer
Postat av: veronica-ifokus

Åhå..tack och (jul)bock för det fina kortet.

Fortsätt att hålla upp den fina jul and-an =)

2008-12-07 @ 15:30:52
URL: http://veronica-ifokus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0