Den tjugofjärde december...

Äntligen är det julafton! :-)

Äntligen ska jag få skicka hem änderna till sin sjö igen!

De får nämligen fira julen där, kan jag meddela!!! Iallafall definitivt INTE i mitt hus!!!

Kan ni ens ana vilket liv det har varit här ända sedan det i går morse stor klart att det hade blivit oavgjort i And-gelicas tävling - och att ett par stilpoäng eventuellt hamnat hos fel personer dessutom...!? And-Marie och And-gelica har fajtats på så gott som liv och död över detta!!!




Ja, sent-sent i gårkväll enades de äntligen. :-)

Bella och Elena fick tillbaka de poäng som deras respektive vid ett svagt ögonblick tilldelades, och det innebar också att Lena och Dysnomias nu får dela första platsen med Bella.




Och And-gelica har suttit uppe vid datorn hela natten och ritat om sin award...

Som alltså inte blev EN (som det från början var tänkt) utan TRE. :-)

Och därmed kanske inte fullt så superduper-unik, som det ju också var tänkt från början att det skulle vara att vinna den... The one and only, typ... Ja, det sprack alltså... Men...

När har egentligen något i denna julkal-änder blivit som man har förväntat sej!? ;-)

Så här är de nu;







Utöver er tre kommer iallafall INGEN ANNAN NÅGONSIN att få möjlighet att vinna en sådan här award, så vad som än händer kommer ni ALLTID att vara ensamma om ert eget exemplar!!! :-)

OM jag nånsin gör en julkalender igen så ska det nämligen vara DAGGMASKAR i huvudrollerna - eller i varje fall några andra SMÅ kryp som inte bråkar och slåss och oavbrutet för en massa OVÄSEN!!! Och som minst av allt bryr sej om det här med sti-i-i-il...! ;-)

Så slit nu awarderna med hälsan, pryd gärna era bloggar med dem, bär alltid en kopia av dem i era plånböcker och ha ytterligare en i säkert förvar inlåst i ett bankfack... Notera gärna i "Vita Arkivet" att ni en dag långt-långt in i framtiden också ska begravas tillsammans med dem... :-) 

Och glöm framför allt aldrig bort att alltid ha med en rejäl bit riktigt gott bröd till And-gelica och hennes vänner, när ni besöker en strand eller park där det kan tänkas finnas änder. :-D

Alla ni andra som också vunnit stilpoäng - om än inte 15 stycken... :-) Jag vill säga mitt allra största och hjärtligaste TACK till var och en av ER!!! Utan ert deltagande hade det inte blivit vare sej någon spänning eller ens en ordentlig tävling av detta!!! Ni har varit helt fantastiska!!!




Kommentarer
Postat av: lena

Tackar!!

Jag ska alltid ha min awards med mig:)

En har jag lagt ut på bloggen igår!!

Är mäkta stolt!!

Du har gjort ett fantasstiskt jobb med årest julkal-Änder,hoppas att du återkommer nästa år oxå!!

Önskar dig och de dina en riktigt god och fridfull jul!!

Kram från mig till dig/Lena.

2008-12-24 @ 11:03:38
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Bella

Nej nej...DU är fantastisk! TACK så jättemycket! Mitt award ligger på bloggen nu -"stolt"!!



Ha en underbar och and-lig jul!!!!



KRAMAR!!!!

2008-12-24 @ 11:50:51
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: Malin B

Härligt att det blev frid och fröjd till slut! =)

Det är ju så julen ska vara, fridfull och mysig till max.

Den som hade förtjänat den finaste bilden av alla är du själv! Tack för allt du bjudit på här i hela kalendern.

Stor julkram från mig.

2008-12-24 @ 12:16:05
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, med din fantasi så kan nog en julkaländer om daggmaskar sluta illa, fniss ;)

2008-12-24 @ 22:54:08
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Dysnomia's

Åh, tack!!! :-D

Var ju inte så aktiv igår, så jag missade den stora finalen! Ska genast pryda min blogg med mitt pris!!



Tack för en ljuvlig julkalÄNDER! Jag har njutit av varenda sekund och saknar den redan!

2008-12-25 @ 09:52:02
URL: http://dysnomias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0