Stilpoäng och e-julkort!

Jag trodde jag hade en svår bildgåta igår - men ni var många som knäckte den! :-) Visst var det en sådan här:



Och And-Marie skriver febrilt till namn på sin lista... Undrar om vi inte får förlänga den snart, förresten!?



Dagens första e-julkort går till Annika för denna kommentar!

Annika  ([email protected]) om Dagens bildgåta!:

Hihi ramlade in på ett bananskal men kan inte låta bli att gissa.... jag tror tomten har trillat i stéaringrytan mitt under stöpningen... får innerligt hoppas att han inte stelnar till utan klarar av alla skorstenar under julenatten..... Annika

GRATTIS!!! :-) Ibland kan det uppenbarligen ha sina fördelar med halkiga bananskal!? :-D



E-julkort nummer två hamnar hos Monkan - här är en bit av hennes kommentar.

Monkan om Dagens bildgåta!:

Och så blev jag så skrämd av det där att jag skrivit i fel inlägg, jo det var ju förvirrande med länkar kors o tvärs. Men mest förvirrad var jag ju själv, för jag hade ju rätt inlägg uppe, men skrev i ett annat som jag hade uppe samtidigt...


Julkal-ändern är gjord av en förvirrad Fotografiska styrd av en hönshjärna till sekreter-and... Jag säger inte att det har ett samband med hur läsarna kan uppleva den - men helt uteslutet är det nog inte!?! 8-X



Som vanligt går det bra för julkortsvinnarna att mejla mej på [email protected] för att få en större version av filen! :-) Annikas länk fungerar inte, men kan det vara den här som är hennes blogg...?





Kommentarer
Postat av: elena cn

Men är det inte lite popcorn som ligger där i vattnet??

2008-12-04 @ 22:13:19
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0