Rätt svar!

Visst kommer man till Åhus om man låter sej föras med ut mot havet av Helgeåns vatten. Och i Åhus tillverkas Absolut Vodka. Och i år har fruktsmaken mango lagts till i sortimentet. :-) Fyra klockrena rätta svar inkom, och And-Marie har fyllt på stilpoängs-listan.

 

Elena lämnade dessa kommentarer:

Här går jag nog bet!
Helgeån??? I Dalarna eller???
Vodka? Lingon och blåbär?
Nä, jag har ingen aaaaning!

Otroligt! Det var ju inte ens djur för mig...
De ser fortfarande ut som någon sorts karusell typ pariserhjulet eller virvelvinden med discolights!

Och de belönas med dagens e-julkort! :-) Borde kanske ha varit en kartbok istället, men...







 


Kommentarer
Postat av: elena cn

Hihi! Ja, jag håller inte inne med min inkompetens när det gäller orter och sprit!

2008-12-16 @ 20:22:05
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0