Rätt svar!

Visst var det Ankaida och tali(b)änderna som sprängde Fården... :-) Stilpoäng till Monkan, Rubinara-Annika, Elena och Lena H!



Nu är det ingen tvekan... 8-D Tills i morgon kommer den här listan defintivit behöva växa en bit på längden...! KUL!!!

Björne och Whatthefuckdotcom prickade inte in svaret bättre än att de får varsitt e-julkort! ;-)

bjorne om Den fjärde december:
någon form av andeväsen kanske.




whatthefuckdotcom  ([email protected]) om Den fjärde december:
o nej men uj vad svårt! men jag läste nåt om nollvision... så jag säger vägverket... eller al-qaida? ;)




(Mejla mej på [email protected] om ni vill ha dem i större fil!).




Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

TJOHO.. vad jag är bra ;)... klart jag vill ha i större fil, den där ska upp på kylskåpet! ;)

2008-12-05 @ 09:07:40
URL: http://whatthefuckdotcom.tk
Postat av: elena cn

Hehe. Med lite tålamod så kan man hitta svaren...

2008-12-05 @ 12:07:18
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0