Papperspyssel!

Jag har surfat runt lite grann på nätet efter olika mallar... Den här var ganska söt;

"hänghjärta" istället för det traditionella flätade pappershjärtat? (Förmodligen enklare att göra, dessutom, än den flätade sorten!?)

Dock var det inte julgranspynt-pyssel jag var ute efter, utan något att förpacka alla julklapparna (som jag inte har köpt - jag hittar ta mej tusan ALDRIG några julklappar (mer än till mej själv!!!) när jag ger mej ut för att verkligen fixa sådana... Stön!!!). Men NÄR jag väl har köpt alla julklappar - DÅ ska det slås in FINT!!! :-)



Mallar till olika askar

"Kuddaskar" till julklapparna

Instruktionsfilm från Panduro i konsten att vika en "kuddask"!

Just de här "kuddaskarna" tycker jag om! Kul form, och så ser de inte allt för svåra ut att göra heller! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: elena cn

Toppenbra länkar! De där kuddaskarna var bara för söta:)

2008-12-14 @ 23:01:22
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0