Gårdagens tävling för husmödrar...

...var visst inte riktigt Björnes grej!? ;-)

bjorne om Tävling!:

Idag är det helkört som vanligt, tänkte ringa frugan men det är fusk,när tävlingen är över så ska jag ge dig svar på detta fenomen

All heder till dej som inte fuskar - det får du givetvis stilpoäng för!!! :-)

Och tills i morgon lovar jag dessutom att leta upp ett pyssel som anstår en karl!



Tusen TACK för alla braiga tips som kom in vad det gäller att få kolorna snygga!!! Jag gjorde ett nytt försök igår och följde nogsamt råden från Dysnomia, Veronica och Whatthefuckdotcom - och det blev verkligen mycket finare kolor den här gången! Stilpoäng till er!!! :-D

Ni var förresten ett par stycken igår som undrade om kommentarerna försvunnit... Men så var det inte - jag lät bara bli att publicera dem, så att ni inte skulle kunna tjuvkika på varandras svar och så där! ;-) Kommentarer som däremot inte hade något med tvälingen att göra publicerade jag efter hand. :-) Och så här kommer jag troligtvis att göra i fortsättningen också - om ingen protesterar allt för våldsamt!?

Så här ser stilpoängslistan ut nu:





Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahah, du får korta ner mitt namn till wtfdc om du vill, känns som jag tar upp lite mycket plats på listan... och mer ska det bli ;)

2008-12-10 @ 11:14:17
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0