Nu var det ett tag sen jag hade med...

...de här filurerna i bloggen! :-)



Senast var i samband med att restaurangen hade vandaliserats...

Men så klart slog jag ju inte bara igen den så där pang-bom! <:-) Nädå! Det serverades faktiskt solrosfröer ända tills häromdagen. Sen var 10-kilossäcken slut - och nu finns det inga fler säckar att köpa i affären förrän till hösten nångång... <:-/

Men det är lugnt! Jag har fixat en ny meny!!!

Det är den som "korrarna" är lite frågande till på bilden ovan... :-) Ni kanske rent av ser (eller kan gissa!?) vad det är för något jag har serverat dem???

/AnnaKK





(Scrolla ner en bit så får ni veta svaret med en gång! ;-) He...)




















Hm!? :-(




Kommentarer
Postat av: mimmi

ha ha . ja jag förstår dom ...KNÄCKEBRÖD!!! ingen bra middag :)

roligt att se de små raringarna igen:)men hoppas verkligen att den menu blir utbytt:)

ha en fin dag

kram:)

2009-05-28 @ 16:23:53
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: anki

snacka om besvikna små rackare... dom vill nog hellre ha jordnötter än knäckebröd. :-)



här har det häll regnat största delen av dagen, gick en promenad med hundarna.. i morgon drar vi igång målningen av altanräcket samt spikar igen gaveln med bräder.. :-)



ha en skön kväll

2009-05-28 @ 17:30:41
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Lena L

Ytterligare ett uttryck som jag måste sno av dig! Ha ha ha, ja vad är det egentligen för skillnad mellan en stegräknare och en besöksräknare? Jag tror jag måste konfrontera mina steg-galna kollegor i morgon med den frågan!!!

Ha det gött!

Postat av: Malin B

Jag som trodde att vi skulle gissa, tyckte det såg ut som rabarber och bildtexten självklart skulle bli: "Den här ska jag lägga rabarber på!" ;)

2009-05-28 @ 20:34:46
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Anki N

Men de var en storförgod ekorre...just de ja, kanske vet du inte var storförgod är, min älskling visste inte när vi träffades, de e nog Blekingska..ler. Ja nu var Skånebesöket över, de e en annan historia...""sträckbänk""

Vi höll på att köra över en korre häromdagen, vi var nästan nere i diket för att rädda den o lyckades. Tack o lov.

Nu väntar den där mjuka med kalla lakan. God natt.

Kramiz Anki N

2009-05-28 @ 23:02:45
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha ha! ja, knäckebröd är väl ingen hit!? :P

Kör igång en fruktrestaurang istället. :D

Jag och vovvarna stöter på ett par (vad jag tror är ungar) varje promenad till jobbet.

De är så närgångna att jag nästan blir rädd.

Det kan ju faktiskt komma andra djur som inte är lika nyfikna och kärvänliga som vovvarna.... :/

Frukt fick de iaf. och det gillade dem. :)

(hoppas inte det är något fel i att ge frukt?)

Kram

2009-05-29 @ 06:16:59
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hrmpf!

Tycker dom där söta "korrarna" ska vara GLADA över att ha en så SNÄLL "matte", som överhuvudtaget bjussar dom på mat så här års!



Dom är ju så sockersöta så man bara smälter!!!

Och den där fotografiskan är ju fenomenal på att fånga dom där "ögonblicken"....

Hälsa henne det...Haha!



Kram och ha en skön fredag! //Jenny

2009-05-29 @ 10:21:17
URL: http://itsmylife-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback