Svajigt bredband...

Gång på gång tappar datorn kontakten med nätet nu, märker jag. Kanske är det fukt i våra fantastiska teleledningar...? De är skarvade på tusen ställen efter stormarna "Gudrun" och "Per"... :-/

Ett annat problem jag har sedan i fredags är att jag inte kan kommentera i bloggar som ligger på wordpress.com - men detta har jag förstått att fler än jag inte heller kan göra, så det ska jag inte skylla Telia för - kanske inte ens Blogg.se!? Men ni som har bloggar där och inte får svar av mej just nu - jag försöker för allt vad jag kan, och förr eller senare ska det väl funka igen!? Tills vidare: Tack för era kommentarer!!! :-)



/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: anki

ja du ibland är det svårt att få till det som man vill, det är bärande väggar etc som ställer till det. Att komma in och ur sovrummet via hundlucka låter onekligen som en kanon idé :-) morgon gymnastik är aldrig fel!



blå himmel och sol här idag, härligt ute väder och det töar som sjutton.. :-)



vilken toppen jacka du hittade och dessutom till bra pris. :-)



ha en skön dag

2009-03-09 @ 09:35:26
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: whatthefuckdotcom

Hoppas det löser sig med bredbandet... och jag tycker vi skyller på blogg.se, för jag kan kommentera på wordpress ;)



Jäkligt snyggt foto :)

2009-03-09 @ 10:20:17
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: mimmi

Det är alltid lika roligt att komma in på din blogg och se vad du har hittat på nu :)

och man blir aldrig besviken.du har en fantatisk förmåga att få till bild och text så man bara sitter och skrattar:)

Det är jobbigt när vissa blogg strular:(

2009-03-09 @ 12:21:36
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Anki N

Vilken fin bild, har du ofta tidningar på tork?!..ler.

Nättidningar läser jag alltid är flera år sedan jag slutade köpa papperstidningar, jag vill gärna läsa tidningen "hemmifrån så att säga" där jag bodde tidigare alltså. Här känner jag inte till så mycket men jag läser endå...Man får bo in sig först.



Välkommen till mig på gissningstävling.



Tjillevipp Anki N

2009-03-09 @ 14:08:45
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kul bild med nätupplagan :-D

Så enkelt är det alltså ;-)

Jag upplever också ibland, att datorn tappar kontakten med nätet.

Men tydligen är det då nätoperatören som håller på med något.

Och ibland kan det gå trögt på nätet och rätt som det är så funkar det utmärkt.

Igår kväll upplevde jag ett tag att det var störningar att komma in på både Wordpress och Blogg.se´s bloggar.

Men nu funkar allt som det ska i alla fall.

Kram

2009-03-09 @ 14:30:03
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: annette

Har oxå Telia, har nu under helgen varit väldigt dålig uppkoppling, har hört fler som det svajat för, så det kanske har varit ngt allmännt strul, härjar tydigen väldigt mkt virusar nu, kanske varit en orsak, mitt virusskydd har uppdaterats i helgen oxå!

Ha en bra tisdag!



Kram //annette

2009-03-09 @ 19:28:15
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: elena cn

Jag känner igen problemet! Jag försökte desperat att få in min fredagsfärg och slutligen efter 7 försöket gick det...på lördagen! Den där nätupplagan ser lite sur ut:)



Kul att det var fler som hade så nära kontakt med sina kusiner. Hoppas att det gick bra för din och att någon av er fick den där gården i östergötland;)

2009-03-10 @ 00:29:02
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Artlover

Hejsan! Ja, än en gång får man le åt dina bilder. Fyndigt och kreativt av dig. Har du inte möjlighet till trådlöst bredband då eller är det ett rådlöst förslag? Jag har bredbandsbolaget och det rullar på. Men å andra sidan så bor jag i storstan så jag har väl inga direkta problem så där.

Svar på din fråga, så har jag jobbat idag. Nu blir jag ledig två dar. Sovmorgon idag:-)

Hade med dig

2009-03-10 @ 01:02:45
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Maria Berg

Hihihihi, det var verkligen hummer i den texten och bilden. Tack nu ler jag lite extra fast jag är så himla trött idag - är bar en sådan dag idag inget vill sig och jag är trött.

/MB

2009-03-11 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback