Fredag! :-)

Inte för att jag riktigt vet hur det gick till, för det var väl måndag typ i förrgår...?

Men skit samma! Snart är det helg!!! :-D

.........................................................................................................

Å här var det meningen att det skulle vara en bild, men...

Det går inte att ladda upp bilder här idag, tydligen!?! >:-[


.........................................................................................................


Tillåt mej att gissa att det inte heller kommer att gå att ladda upp inlägget!?

Och OM det går så lär det väl vara något annat som är sönder, till exempel kommentarfunktionen???

Gaaahhh....!!!

/AnnaKK



UPPDATERING EN MINUT SENARE:

Herre gud!!! Min blogg ser ju INTE KLOK ut idag!?! Inläggen ligger i mariginalen, inläggen från igår tycks vara borta och allt vad det mer är!?! JÖSSES!!! Hoppas VERKLIGEN att Blogg.se kan rätta till detta - för JAG kan iallafall INTE...! X-(~


UPPDATERING IGEN:

Phu... Nu har alla underligheterna rättat till sej igen - jag uppskattar iallafall verkligen när fel är av den självläkande sorten!!! <:-)

Himla synd att jag inte tänkte på att ta ett par skärmdumpar av kaoset innan...!

Undrar om det till och med går att ladda upp bilder igen nu...?

NIX-PIX!!! :-( Det gjorde det inte...





Kommentarer
Postat av: Jules

Såg att det är flera på blogg.se som har problem med sina bloggar idag. Jag hoppas de fixar felen så snart som möjligt.

Instämmer - redan fredag och jag har 1000 saker ogjorda.

Kram

2009-01-30 @ 08:39:54
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Lallis

ja, vart sjutton tar veckorna vägen liksom??

fattar ingenting. Men det är fredag. ha en fin sådan, vännen!

kram Lallis

2009-01-30 @ 09:07:56
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Bella

Jaså- Har det hållts på och jävlats nu igen?



För mig fungerade det ok nyss...



Glad FREDAG förresten!



KRAM!

2009-01-30 @ 09:07:57
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: Anki N

= blogg.se - ja när de inte fungerar.

Man får kanske inte kräva något när man bloggar gratis men andra gratisbloggar verkar funka. Man blir allt lite irriterad, så där ohjälpligt.



Hoppas du får en skön fredag varjefall, de ska jag försöka ha.



anki n

2009-01-30 @ 09:13:27
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Byt... byyyyt ... och ha en fin dag, hoppas det fungerar att ladda upp foton ikväll... om inte... byyyyt, byyyyt ;) Vi har kakor på blogspot ;)

2009-01-30 @ 09:21:33
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: anki

vilket strul du har :-) välkommen i klubben...



ang, irma och kloklippning så skulle du bli chockad över hur hon låter, du kanske vet hur en brandvarnare låter, hon brukar låta värre än det, även innan man ens har satt tången mot klorna, t om hos vet om hon har fått för lite lugnande så ylar hon innan dom ens tagit i tassen...



jag är förvånad att jag överhuvudtaget fick klippa nått alls, räcker jag tar fram tången så är det kört direkt. :-)



men det var bra tips du kom med, det ska jag göra, ta en tass per dag men jag vågar nog inte klippa så kort som man borde för göra jag illa henne så får jag nog inte komma i närheten alls nått mer. Men det vore onekligen bra om jag kunde slippa åka varanna/varje månad och ge henne lugnande för det är inte alls bra, skulle räcka bra med var tredje eller var sjätte....



Gamla hunden la sej på golvet med tassarna i luften så fort jag tog fram tången, och då hade jag klippt illa henne ett flertal gånger. Irma har svarta klor så man ser inte så bra. :-)



Här är det blå himmel och SOL!!! Fågel fotografering idag,,, :-)



ha en skön dag

2009-01-30 @ 10:04:28
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Jen

Jisses! Ibland blir det så fel så fel...

Men som du säger: Skönt när det läker sig självt. :D

2009-01-30 @ 11:06:19
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jag har läst att flera hade problem med bloggen igår kväll.

Bl.a. att bloggen inte såg ut som den ska osv.

Men tydligen Blogg.se rättade till det sedan.

Så tydligen har de lite koll i alla fall på det hela

även om de inte går ut med önskad information när saker strular, som det då och då gör när det gäller kommentarena.



Ja, nu är det åter igen Fredag...dagarna och veckorna går så fort,

och ibland blir man lite vill på dagarna.

I alla fall jag ;-)



Ha en bra fortsatt dag.

Kram



2009-01-30 @ 15:32:37
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: morsdeka

Tänk om alla fel i världen kunde rätta till sig själv. KRAMEN!

2009-02-12 @ 20:37:21
URL: http://morsdeka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback