Går det att blidka...

...vädergudarna genom att sätta in solskensbilder i bloggen!?

Gör ett försök iallafall... :-)





Men på det stora hela får man ju snart börja se sej om efter andra fotoobjekt än insekter... <:-)

Och efter varmare kläder!!!

Undrar just om jag lyckas hitta en höst-/vinterjacka i år!? Det är nog tre höstar sen jag började jakten, och än har jag inte ens varit nära att hitta någon som jag verkligen har velat ha... Men den fem år gamla kappan är helt körd nu iallafall... Inte bara hiskeligt omodern och sjabbig i största allmänhet, utan söndrig och fullständigt utsliten! Kan nån fatta varför jag inte har slängt bort den??? Jo, för man måste ju gardera sej... Om man nu inte skulle lyckas hitta en ny, så måste man ju ändå ha nåt på sej!? <:-/

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Dysnomia's

Här skiner sooooooolen! *Glad*

Dock blåser det något alldeles galet.



Att hitta höst- och vårjacka är baske mig inte lätt. Jag har gett upp att hitta något som man ser lite klädd ut i, så jag kör uteslutande funktionskläder. Då är jag iaf varm och torr! :-)

2008-09-04 @ 09:34:13
URL: http://dysnomias.wordpress.com
Postat av: AnnaKK

Blåkläder, Fristads och liknande jobb(märkes-)kläder är också varma och sköna - ska jag slå till på en sån där självlysande gul skapelse, tycker du??? ;-) Kan ju dessutom vara bra med tanke på den obefintliga gatubelysningen ifall man skulle vilja vara utomhus efter mörkrets inbrott...

2008-09-04 @ 09:56:06
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Du fotar så fantastiskt bra.

Och hur du t.ex. får med de skira vingarna av olika insekter.

Och vilka otroliga närbilder.



Ja, det är inte alltid lätt när årstiderna skiftar, att hitta vilka kläder man ska ha på sig.

Jag har också en del ganska gamla kläder, och som jag fortfarande andvänder och för att jag gillar dem.



Ha det så gott.

Kram

2008-09-04 @ 14:53:31
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback