En-astående... :-)






Duggregn igår och duggregn idag... Och då har det svårt för att bli några nya foton tagna, så dessa är nån dryg vecka gamla... :-)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Åka till jobbet en sväng - mest bara för att konstatera att där knappast lär finnas något att göra? Handla??

Tittade förresten i en massa olika reklamutskick medan jag åt frukost... Man vet ju aldrig om man kan få lite inspiration till julklappar i dem!? :-) I alla fall så såg jag att Canons så kallade demoteam besöker en butik här på lördag. Mellan klockan 10 och 14 kan de som är intresserade komma dit och prova EOS 450D och EOS 1000D, samt diskutera systemkameror och foto mm med detta demoteam. Enligt annonsen får man verkligen PROVA (och alltså inte bara "peta på"), så det låter ju jättebra. Det ska tydligen finnas möjlighet att testa lite olika objektiv också, och jag kan tänka mej att gå dit och göra det. :-)

Så om någon som går i systemkameraköpartankar läser detta (Elena t ex!): Håll utkik efter demoteam!!! För det är ju säkert inte bara här de är och hälsar på, utan de kör säkert nån slags julhandelsturné genom hela landet! Och att träffa dem är ju ett enastående tillfälle att få riktigt BRA info... Det kanske finns demoteam från Nikon och andra kameratillverkare också - det borde det väl göra!? :-)

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: mumari

Jisses vilka vackra bilder! Den översta...wow säger jag bara! Tänk den som en förstoring!



Kramar

2008-11-27 @ 08:51:57
URL: http://mumar.se
Postat av: Jen

Oj, så snyggt! :D



Btw: Jag stal en bit av din header för att länka.

Hoppas det inte gör något,

men säg gärna till annars så tar jag bort den.

:)

2008-11-27 @ 10:04:15
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Vilka snygga bilder!! Demoteam... då ska jag hålla utkik efter dem! Även om man inte har råd att köpa något nu, kan man ju ändå gå och drömma lite!! ;)

2008-11-27 @ 12:05:15
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: elena cn

Aha! Vad bra!! Var såg du annonsen om dessa DEMOteam? Så jag vet var jag ska leta...



Den sista bilden med det röda som lyser i bakgrunden...fiiiiiiiiin!

2008-11-27 @ 12:23:02
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Så vackra foton med dropparna.

De ser ut som diamtaner..



Här är det också trist väder och snön håller på att smälta bort helt och hållet.

Trist...



Ha en fortsatt fin dag och trevligt besök att prova olika systemkameror. Kan tänka mig det är kul.

Kram

2008-11-27 @ 14:24:29
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback