Omväxling förnöjer?



Minsann, minsann! Här var det en så gott som grönskelös, och framför allt helt insektsbefriad bild! (Och finns det några kryp där ändå, så syns de iallafall inte). :-)

Känns som att det behövs en sån då och då!? För omväxlingens skull...

Dessutom går det förmodligen att göra en oerhört intressant bildanalys utifrån detta foto!? Och förmodligen säger det också en hel del om både mina livsvillkor och min personlighetstyp!? ;-D

Ja, ja...

Mer omväxling: Eftersom semestern är slut är jag nu (snart iallafall - fast "snart" kan förstås vara ett ganska relativt begrepp!) på väg till jobbet... :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Ansi

Jag skulle också vilja jobba några timmar här och där och ha fritid så man hinner med annat om dagarna också, till exempel blogga. ;) Fast att jobba 6-7 dagar i veckan verkar mindre roligt.

2008-07-31 @ 09:51:12
URL: http://ansibloggar.blogspot.com
Postat av: Evelyn, i hemmet

Du har lite dille på insekter ;) Men det är bara skoj!

Kram, kram!

2008-07-31 @ 10:43:07
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback