Städar på Blogger, typ...

Jag har en slumrande blogg hos Blogger också... Som jag plötsligt fick, vad ska vi säga, lite dåligt samvete (??) över...

Den hade inte uppdaterats sedan i somras nån gång, upptäckte jag.

Så vad göra!?

Jo, jag slängde in ett par inlägg, varav det sista verkligen fick bli det sista... <:-)



Det är ganska typiskt mej att vilja avsluta saker och ting när ett år går mot sitt slut, som det ju onekligen gör nu när det ju bara är dagar kvar av 2008... :-)

Däremot är jag inte den som formulerar några långa listor av nyårlöften, eller så. Inte ens korta listor, för att vara exakt... Det vill säga; jag har inga nyårslöften alls!!!

Det blir som det blir med saker och ting - även med mitt bloggande.

Och om jag ska våga mej på att sia något om framtiden, så skulle jag faktiskt  tro att mitt bloggande 2009 kommer att bli både likt och olikt det som har varit i år!! :-)

/AnnaKK, kryptisk! ;-)








Kommentarer
Postat av: anki

här ges inga nyårslöften heller,,,dravel säger jag,,:-) nä, livet blir vad det blir oavsett löften eller inte....

Vi får väl se vad 2009 bär med sej, ett bra år hoppas jag det blir i alla fall.

Hoppsan, två bloggar? jag testade att ha bloggar lite överallt men var inte nöjd så jag raderade alla och sen fixade jag wp blogg så jag kan få den som jag vill samt att alla inlägg etc ligger på en egen server som ingen kan säga är deras..:-)

2008-12-27 @ 15:42:33
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: elena cn

Annars har du ju varit ypperlig på att hålla flera bloggsidor igång:)

Inga nyårslöften för mig heller...

Tror att jag nogån gång för lääääänge sedan sa att jag skulle sluta äta godis. Hrm, jaja...

2008-12-27 @ 23:13:20
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jag hade också en annan blogg innan jag skaffade den jag har nu.

Och har också avslutat den.

Men jag hade den kvar ett tag också,

men nu så har jag tagit bort allt där utom det sista inlägget där jag talat om att jag har flyttat.

Jag ger heller inte några nyårslöften...

bäst för säkerhets skull, ifall jag inte kan hålla dem ;-)

Ha en fin fortsatt helg.

Kram

2008-12-27 @ 23:20:43
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Det är allt bäst att inte lova för mycket, för man vet ju aldrig! ;)

2008-12-28 @ 23:38:37
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback