Har fått en and-lig hälsning...

...från Artlover! :-) Som även har en GULD-bild i sin bogg...

Tror minsann att det var dessa inlägg tillsammans, som inspirerade mej att göra denna lite lätt guldglänsande fågelbild!? :-)


Detta var den enda användbara motljusbild jag hittade i fotoarkivet, och när jag såg originalet så suckade jag mest bara tungt...!

Men är det något jag har lärt mej på sistone så är det att verkligen pressa fotona i bildbehandlingsprogrammet, så efter omständigheterna är jag nu rätt så nöjd med bilden!

Och jag hoppas att jag kommer att kunna göra något ännu vassare framöver, när jag har lärt mej ännu mer!? :-)

TACK Artlover, och alla andra bloggare som på olika sätt bidrar med massor av inspiration, kunskap mm!!!

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Artlover

Vassegoo på dig! Jag tackar och bugar för ditt inlägg. Ja, jag kan tipsa dig och till andra om fler saker för att göra bilder bra. Kameran registrerar inte som våra ögon, så man får ibland redigera bilder i efterhand för att det ska se ut som vi ser på saker och ting. Gott nytt år och kram på dig:o)

2008-12-30 @ 13:17:20
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: anki

snyggt, själv gör jag inte så mycket efterbehandling i fotoprogrammet, möjligen ljusare/mörkare och ev lite bättre skärpa för att få fram motivet lite bättre. :-)

Här var det -13 grader när jag klev upp, mamma och pappa hade -18 grader i morse :-) har varit ute med hundarna och kameran och kan säga att det bet rejält i kinderna :-)

2008-12-30 @ 13:24:31
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: KKann

Hei - skvatt da jeg så navnet ditt..hihi! Navnesøstre?

Masse flotte bilder hos deg - nydelige!



Julehilsen fra KKann

2008-12-30 @ 13:34:40
URL: http://kkanndesing.blogspot.com
Postat av: vivan

Önskar dig ett härligt och gott nytt foto år...med många underfundiga roliga foton på dina änder!!!

kramar!

2008-12-30 @ 14:14:45
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback