Snöflingor stora som...

...OS-medaljer!? 8-X Eller nåt sånt!!! Singlar just nu ner över mej - eller iallafall över mitt hus och min tomt... Är så TRÖTT på mera snö!!! Vill INTE ha den!!! Och nån har gömt snöskyfflen, så jag inte har kunnat skotta av utanför ytterdörren än idag... Med följden att hunden drog in en faslig massa snö i hallen...

Nä, tacka vet jag dem som istället drar in medaljer till svenska OS-laget!!



Charlotte Kalla och Anna Haag har gjort det igen - denna gång tillsammans!!! :-D Silver är verkligen inte fy skam, men visst förstår man att de är sugna på ett guld i stafetten i övermorgon. Vi får väl se hur det går med den saken!! :-)

Om det ska gå att köra bil härifrån till civilisationen idag, så är det nog bäst att jag gör det tämligen snart - innan jag blir insnöad... :-/ Så med andra ord: Jobbet Kalla(r) och Anna(KK) kommer att besvara alla goa kommentarer lite senare idag!!!

På återhörande! :-)

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: Anki N

Uch ja Anna nu är det för mycket snö. Jag blev så trött o ilsken på det på morgonen så jag skrek rakt ut, skrämde hästarna lite, matte brukar inte brusa upp si. Men vad f### de bara vräker ner..............Spännande när tjejerna tog silver. Jag blir ungefär som när jag ser en spännane film, hela jag är i lustig uppror, nästan spricker innan spänningen släpper o de är i mål..man är väl (lite) knäpp.

Kramiz o go dag...kör försiktigt

2010-02-23 @ 09:40:08
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: anki

läcker bild :-)



dottern har inte heller tappat alla mjölktänder, hon har en kvar och den hoppas vi ska sitta för hon får ingen ny under, så ramlar den bort så fattas en samt att det fattas ytterligare en, hörntand så det är tanden bortanför som är hörntand på henne nu.. :-)



tandställningen hade hon bara halva överkäken, en tand som kom ovanpå de andra och den fick inte plats att komma ner, men nu är den på plats och nu när ställningen är borta måste hon ha en skena på nätterna så tänderna inte drar iväg igen :-)



snöar här med, stora flingor och det vräker ner.. tur det är kall snö... :-)



svår att tänka sej att en sommar ska komma,, tar nog tid innan all denna snö har tinat bort



ha en skön dag

2010-02-23 @ 09:43:32
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Yvonne

Visst är det spännande med dessa skidor! Och jag tycker att du är värd en guldmedalj för dina roliga och fina bilder :)

2010-02-23 @ 10:43:40
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: mimmi

Ja det har ju blivit ett riktigt bra OS denna gång .. så även jag har suttit fram för en tv och tittat....Jag gjorde egna Talgbollar ett tag och de var populära ..men vi fick in 15 st koltrastar... 5 st starar och de jagade bort alla andra fåglar....inklusive ekorren .. så jag slutade att göra dom..nu har jag bara 5 koltrastar och 4 st starar kvar och de små fåglar kan få komma fram och äta här igen :)

2010-02-23 @ 12:34:29
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: matte

De är duktiga våra OS-tjejer!

hihi vad gulligt med mössorna på änderna :)!

2010-02-23 @ 14:15:49
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tjena! Nu har jag läst ikapp en hel massa! Och njutit av härliga foton! Njutit har jag även gjort vid tävlingarna i OS! Tur att OS fanns när jag inte kunde blogga!

Snön...tror halva Sverige har mer snö än vad som finns i "fjällen"!

Kramen!

Ragnvi

2010-02-23 @ 14:50:50
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Alltså jag imponeras så mycket av dina bilder, men det är ju fel!



Inte "FEL FEL"....men man borde ju impas nästan ännu mer av din FANTASI!!

Var FÅR du allt ifrån???



skrattar gott åt dina fyndigheter



Jenny

2010-02-23 @ 19:04:21
URL: http://varietasdelectat-jenny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback