Ingen ändring...




Snöflingorna fortsätter att yra omkring i luften - och den i sin tur är bara grå, grå, grå...

Men jag såg att SOLEN är på tapeten i Tisdagstema - så om inte annat kan jag ju försöka gräva efter den i bildarkivet. Vilken sol som helst är bättre än ingen sol alls...!? :-)

Till exempel en stor glänsande OS-guldmedalj! Det är SOL det!! Jag säger bara: CharlotteKallaste insatsen av en svensk i OS så här långt!! :-D Vilket lopp hon gjorde igår!!! Underbart - och hon är ju ett solsken också, den tjejen! När hon är på bra humör, vilket hon ju verkligen var efter målgången. :-)

Stackars Marcus Hellner däremot, såg ut ungefär som en snedtänd åskblixt när han vacklade över mållinjen och blev en sån där snöplig fyra... Suck! Så himla synd att hans fina satsning inte höll några ynka meter till. :-(

Nu ska jag flänga iväg till jobbet! :-)

/AnnaKK








Kommentarer
Postat av: Lennart O

Hav tröst! I dag under snöskottningen hörde jag talgoxen "fila". Och det är väl ändå ett vårtecken?

Vi glädjs alla åt Carlotte Kallas suveräna åkning i går. Men visst fick man hjärtat i halsgropen när hon på sin sedvanligt lite vingliga kurvteknik till

synes var nära att falla i sista kurvan.

2010-02-16 @ 09:31:20
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Yvonne

Ja, talgoxen har börjat tuta lite smått..det är väl ljuset den känner av! Och korren hoppas nog på lite snö-frö! OS är kul att se på, särskilt damernas skidor då, ja! :D

2010-02-16 @ 11:11:23
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: mimmi

Godmorgon .. ja för mig känns det som morgon igen då jag nu har sovit en liten stund .MITT på blanka eftermiddagen... och orsaken till det ..tja .inte behöver man vara väldigt klok för att förstå varför ;)

Jag håller med din ekorre om vad den tänker där :)men vi fick faktisk sol i nästan tio minuter idag :)

Har du haft besök av dina ekorrar varje dag ? Min har fått för sig att bara komma 4 gånger i veckan och inte nog med det .. den väljer ju olika dager ..tidspunk .. så den vet hur den skall lurar mig :)

2010-02-16 @ 19:09:07
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: annette

Visst kommer det snö, men jag bara känner en massa energi och det måste bara vara så att våren är på väg:)

Charlotte är en underbar idrottskvinna, har sett repris på loppet och vilken kraft hon utstrålar.

Skall bli roligt att följa hennes som jag hoppas lååånga karriär.

Hoppas jobbet gick bra idag och att det var lite lagom skitigt;)



annette

2010-02-16 @ 19:15:11
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback