Så himla KUL!!! :-D


Vaddå???

Jo... Att så många var positiva till att vara med och skåda konst-iga fåglar! Plus fota dem, lägga upp dem i sin blogg och skicka länk till mej! TACK!!! Det känns som om det kan bli en riktigt lång lista vart det lider! :-)

Och idag har jag sett fjädrar både här och där! ;-)

Parkerade exempelvis bakom denna rosa "vippa"...



Har aldrig tänkt på att man kan påskpynta bilen!? Men varför inte - och snygg var den ju till den rosa tröjan som hänger ute på vädring på balkongen en bit ner (eller upp, kanske man får säga i det här fallet) på gatan. :-)



Om jag hittade nån fågel att lägga till listan? Jodå! Men den visar jag imorgon...

Nu är det kvällsfika - maken har bakat sockerkaka! :-)~

/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: Anki N

Snygg färg både på fjäder o tröja..ler. Bara jag slipper ha tröjan på mig..

IKEA blev jag lite sugen på där. Fåglar..sorry de kan inte jag vara med på för jag ser aldrig några jag bara hör dom o sången är lite svårt att fota. Men men, man kan ju inte vara med överralt.

Såååå...du har oxå en bakande man, vad trevligt. Fast min bakar bara matbröd o kladdkaka händer med ibland.

Trevlig afton.

Kramiz Anki N

2010-04-08 @ 20:18:22
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Roligt är det när man ser saker som fångar varandra! :)

2010-04-08 @ 20:53:19
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: mimmi

Imorgon skall vi ner till stan igen .. Yvonne och jag .. då skall vi kolla efter fåglar igen .. och då blir det nog att titta på konst"iga ställen ;)

Ja regnar det .. så blir det ju inget förstås ..

jag har inte sett en enda bil här som har haft en fjäder på sig :) ..än... man får kanske kolla lite mer noga :)

ha en fin kväll

kram

ps .. har du sett ekoorena något sen ni tog bort plankan?

2010-04-08 @ 21:33:17
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback