Error...


Hej!

Verkar som om Blogg.se har tekniska krångel nu igen...?

Jag kan iallafall inte lägga upp bilder för tillfället - det gick varken igårkväll eller nu, men jag hoppas så klart att problemet snart åtgärdas!

Och tydligen går det inte att kommentera i inlägget nedan...

Ja, det kanske inte ens går att publicera detta inlägg!?

OM dessa rader går fram, så önskar jag er alla en fin fredag! :-)

På återhörande så fort bloggen funkar som den ska igen!

/AnnaKK



PS! Repris på fotona från inlägget nedan! :-)




Det går visst inte att kommentera i detta inlägg heller - men har du något på hjärtat så går det bra att lämna några rader i vilket annat inlägg som helst en bit ner... <:-)

Nu ska jag maila Blogg.se och KLAGA!!! >:-]

DS!




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback