Volvo betyder jag rullar...




Men den här har nog rullat klart!? <:-/



Undrar förresten om min nästa bil ska bli en sån där Geely???

/AnnaKK, som inte saknar att äga Volvoaktier - men bankkillen igår hade kanske en poäng i att man ska satsa på kines-fonder nu...? 8-X Börjar faktiskt mer och mer gilla att det även finns en BMW i garaget! Och DET hade jag ALDRIG trott att jag skulle göra när vi mer eller mindre impulsköpte den förra sommaren! <:-)



PS! Den stackars Volvon på bilderna i detta inlägg har aldrig varit i min ägo - inte ens ingått i min sons folkrace-stall. Och vad som har hänt med den vet jag inte... Men den ville gärna vara med på bild! :-) DS!








Kommentarer
Postat av: mimmi

Inte konstigt att den stackarn ville vara med på bild!! den ville väl berätta om det hemska den har varit ute för ;)

Vi har haft Volvo i många år ..men nu har det blivit Toyota . och den går som en .. vad är det man säger?? som en skållad råtta ? hur en sån går vet jag inte .. och vill inte heller veta det :)

ha en försatt fin fredag:) vi skal snart ner och tända några ljus på två olika ställen :)

2009-10-30 @ 15:48:23
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: anki

ja den där har nog rullat klart den :-) jisses vilket vrak :-)



ha en skön fredag kväll

2009-10-30 @ 16:15:12
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: annette

Stackarn, stå så där till allmän beskådan när den mår så dåligt, borde fått åka till doktorn fär länge sedan.

Du har fångat ett motiv som jag gillar att fota, fast jag har visst förkärlek för båtvrak, tycker Du fotat och redigerat bilderna så volvon blir vacker, tycker jag är fint av Dej.

Skall nog köpa Element 8 som kommit ut nu på svenska, verkar vara ett sjysst program till överkomligt pris.



Ha en skön helg!



Kram //annette

2009-10-30 @ 18:33:29
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Malin B

Helt klart en fin höstfärg på den här bilen! =)

Den står ju stilla så snällt så fotografiskan kan ju ta riktigt god tid på sig att få till bra bilder.



Jag VET ju att du finns på riktigt eftersom vi har setts en gång i tiden! =) Så du är ingen låtsaskompis. Fniss! ;)

2009-10-30 @ 19:55:05
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Kerstin

De där gamla bilarna gör sig väldigt bra på bild. Och det syns tydligt i dina bilder. Och visst är de kul att fota? ;)

Ha en fin lördag.

2009-10-30 @ 22:02:28
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback