Himlen blir mer och mer blå...

...ju längre morgonen framskrider - och inga moln ännu så länge iallafall.

Verkar lovande! :-)


Sonen har fräst iväg till skolan (och dottern också förstås, fast henne skjutsade jag - och bara till tåget som tar henne vidare till Växjö).  

Sonen har varit ledig i tre dagar i och med älgjakten. Den var ju visserligen över redan i måndagskväll, men det har varit annan jakt mm i tisdags och igår. Med tanke på att han ska jobba hela höstlovet sen, så tycker jag att han var värd att få vara ledig dessa dagar istället. :-)


Sista fotot på den här sortens blomma - frosten har knäckt samtliga nu. Och även anemonerna är förbi för den här hösten...




Men något finns väl fortfarande kvar ute i rabatterna, och det kan hända att jag kikar närmare på det genom kameralinsen längre fram på förmiddagen idag. :-) Kanske! Eller så blir det på något annat... Genom kameralinsen blir det defintivt! :-)

God Morgon!!!

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: anki

ahaa, förstod det var en klematis, (har för mej jag frågade om det var en sån)



ja kit objektivet är inte roligt, isch jag blev trött på engång på det, hade det ett par-tre veckor sen köpte jag 70-300 mm objektivet och sen satt det på :-)



ja jag hatar mej själv på bild också så det är tur att man oftast håller sej bakom kameran.. :-) bilden i bloggen i headern tog sambon i samband med artikeln i tidningen och det ser väl ok ut, var kallt ute när han tog den.. men han fick ta många bilder innan jag blev nöjd... :-)



nä, dottern har inte höst lov, men om två veckor har hon det, hon blev så less på allt här hemma och sa till skolan hon skulle vara ledig resten av veckan så hon fick uppgifter med sej,, ringde henne i går kväll vid 7, hon halv sov då, helt slut.. :-)



ha en skön dag...

2009-10-15 @ 09:23:03
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Lizaloop

Hoppas det går bra att jaga så ni får fylla frysen med älgkött MUMS!

2009-10-15 @ 10:27:39
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anni

Tack för go kommentar hos mig! Hoppas att det löst sig med tanden för dig och så kul att sonen klarat körkortet! Är du nervös när han är ute och far på vägarna nu?

2009-10-15 @ 10:36:51
URL: http://vardagsnjutning.blogspot.com/
Postat av: Me

Vackra foton. Tack!

Jag gillar blått!

2009-10-15 @ 12:16:05
URL: http://dagarmedme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback