I vanlig oordning så är det fel med det mesta! ;-)


Upptäckte t ex att fotbollsmatchen igårkväll inte alls började vid 20.00, som jag hade fått för mej, utan vid 20.50. Vilket fick till följd att jag bara orkade se första halvlek - sen var det läggdags. Å andra sidan så kom ju matchens enda mål i första, men dessvärre var det italienarna som gjorde det... <:-) Ja, ja...

Det här fotot är det också nåt fel på...



Men jag gillar det ändå! :-)

Har inte gjort nånting med det, utan det kommer direkt ur kameran. Motivet är ett belyst träd (en bok, tror jag, eftersom löven fortfarande sitter kvar på det), och jag tog fotot häromkvällen på frihand med en ganska lång exponeringstid (där av skakningsoskärpan). Påminner väl nästan mer om en eldsvåda än om ett träd!? :-)

Kanske skulle det platsa i den här samlingen, förresten!? (En sida för foton som är så dåliga så att de är bra, typ!).

Jag var förresten på biblioteket härmodagen. Och lånade ljudböcker till maken - han gillar att emellanåt lyssna på såna samtidigt som han jobbar. För egen del så slank det med två "riktiga böcker" hem i lånekassen, bland annat en - Inred och dekorera ljust & lantligt av Anna Örnberg - som jag tydligen inte får ha alldeles för mej själv...?




Hm...? Försöker hon säga nåt, eller har hon bara värpt ett ägg...???

/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: ingrid

Ibland blir bilder bättre än man tror -lite som ett konstverk! Känner att det är dax för lite kaffe, huvudet protesterar.. Hade en jäkla lååång dag på jobbet igår var helt slut igår kväll.

2009-11-19 @ 08:59:30
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Du gick väl inte miste om så mycket om det var fotboll du missade va.... ;)



Ha en bra dag, nu åker jag och limmar fästen på mera smycken!

2009-11-19 @ 09:16:01
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: anki

snygg bild på trädet och visst ser det ut som en eldsvåda :-) du har verkligen "målat" med kameran där, vilket man kan ha ganska kul med vid lång slutartid och man rör kameran samtidigt åt olika håll, kan bli bra häftiga effekter av det :-)



skit väder här idag igen, grått och fuktigt men solen kom några minuter igår så man får nöja sej med det,,



skönt att stormen inte var så farlig hos er, man är totalt maktlös vid naturens nycker...



hm, jag tror den sista bilden är ett bevis på att hon nyss värpt ett ägg.. :-)



ha en skön dag

2009-11-19 @ 09:54:55
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: paula

God morgon har inte varit här på ett tag så jag började med en liten runda. Fick dock sluta när jag kom till bilen som troligtvis hoppat studsmatta. Skratta så jag fick kramp i magen =)

Har samlat mig lite för att kunna skriva (småskrattar bara lite nu)

Visst ser det ut som om det brinner på kortet, läckert är det ialla fall.. Ha en bra dag.

2009-11-19 @ 10:43:08
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com
Postat av: Anki N

Härlig bild, ja det ser ut som eld absolut!!

Undrar just om min dröm om ljus i hela mitt trädet av våra stora körsbärsträd ska bli sann i år..håll tummarna!!

Läst ifatt lite som jag missat - bara ler, du är för roligt, du kan verkligen få till det.

Fotboll kan man soman av, jag kollade TV uppe i sängen jag så vipps sov jag, vaknade mitt i natten av huvudvärk o såg att mannen krypit ner vilket innebar att fotbollen var slut...hummm. Så de fick stryk - ja där ser man.

Ha en fortsatt go dag.

Kramiz Anki N

2009-11-19 @ 11:23:43
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: elena cn

Inget fel på den bilden:)

Jag tror din bokkompis är mållös, precis som sverige!

Jag blir hemma imorgon också, sitter och snorar vid datorn OCH i soffan.

Vad kul med köket! Vi får väl se bilder snart? Vår hall vilar just nu för bilen är på en 2 veckors reparation och då blir det svårt att handla de sista prylarna (sittbänk, mattor och lampor) Det sista dekorationsmåleriet gör jag när allt annat är klart...det känns inte så bråttom...



2009-11-19 @ 15:01:47
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback