Hej!!!


Fick fara iväg till jobbet tidigt idag - men det innebar i sin tur att jag fick se att julbelysningen redan har tänts i tätorten. :-)



Fast den var släckt igen när jag for hem för en stund sen, så det var ju tur att jag fotade på ditvägen...

Visst är det väl nästan precis så som på bilden, förresten: Att julen har fartränder!?! 8-)



--------------------------



Igår slog jag in den första julklappen... Kändes rätt bra faktiskt!

I och för sej bryr sej nog mottagaren av denna klapp inte så värst... Den är nämligen till hunden - för jag tycker att han trots allt ska ha något han också. :-) Fast han skulle antagligen gärna avstå den, om han visste vad som låg i! Det går nämligen INTE att äta, utan är mer av det slaget som luggas i pälsen... <:-)

Ja, ja... Hur många är det egentligen som blir riktigt nöjda med sina julklappar!?! ;-)

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: Malin B

JAG brukar bli nöjd, vad det beror på ska jag inte skriva... ;) Men du förstår va?

-Du köper dig något från mig så lämnar jag pengar. Citat pappa.

-Köp dig något från mig nu Malin! Citat farmor.

Hm... Jo,jo... Jätte spännande - varje år. ;)



Såklart vovven ska ha julklapp!!! =)



Jo, julen HAR verkligen fartränder!!! ;)

2009-11-26 @ 10:39:56
URL: http://malinbayard.blogg.
Postat av: Yvonne

Åh, vad rolig bild! Alla bilder måste ju inte vara glasklara och ha superskärpa. Här är det många som har tjuvstartat jul och advent...men inte jag, än. Kanske i morgon...

2009-11-26 @ 13:31:50
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Gärdsmygen

Har uppdaterat mej på dina senaste inlägg. Så fina bänkskivorna är! Kaklet du visar ser precis ut som det vi har fast vårt är grått. Snyggt tycker jag med de rektangulära plattorna.

Tiden rusar, visst gör den. Gillar bilden på julgransljusen här:)

2009-11-26 @ 16:13:17
URL: http://litenfagel.blogspot.com
Postat av: annette

Hej på Dej själv!

Visst har julen fartränder och har haft väldigt länge hos en del människor och affärer, bryr mej inte så mkt. Det roligaste med julen tycker jag är att slå in julklappar, och då gärna liknande det paket Du slagit in till Er hund, gärna lite enkla klappar i lite gammaldags stil på papper och annat som hör till, ren njutning!!

Här får man väl ut och fota lite julbelysning på söndag om det inte regnar då förstås;)



Ha en skön kväll!



annette

2009-11-26 @ 19:24:15
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Du har helt rätt - julen har fartränder!!! Läckert foto. :)

Önskar dig en lugn och fin helg.

2009-11-27 @ 00:27:41
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Ulla

Visst kan julen kännas som en tid med fartränder så idag tänkte iaf jag försöka bara känna julefrid och inte dras med i hysterin att köpa, köpa, köpa glädje för en dag. Julen ska få bli en tid av kärlek till mina nära och kära. Sen får vi se hur det verkligen blir, men min ambition är att INTE stressa. Ha en bra lördag!

2009-11-28 @ 07:18:07
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback