Go´morron!



I dag blir det en symbolisk bild... :-)

Som först och främst får representera att vi nu under förmiddagen ska frakta si så där 30 meter gammalt stängsel till återvinningsgården. Vi har plockat ner ett par inhängnader från den tiden då vi hade höns och andra fjäderfän - framöver blir det på sin höjd potatisodling på den platsen, eller ännu mera troligt; bara gräs. 

Sen känns det även lite grann som om jag har stängsel virat ett par varv runt skallen också... :-( Antingen är det pollenallergin som spökar, eller så har jag åkt på en vårförkylning. Huvudet känns iallafall för trångt för det som är inuti det - och idag är det inte bara bomull utan en sabla massa snor också! Irk!!!

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Artlover

God morgon Anna, eller snarare god förmiddag. Jag har dragit på mig en förkylning och stannar hemma denna helg. Hoppas att jag inte smittar:) Fin bild.

Ha det bra trots allergin.

Artlover

2009-05-09 @ 09:52:15
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: anki

isch, inte kul med förkylning eller allergi, dottern är också förkyld eller om det är pollen på henne också. Inte kul i pollen tider. :-)



Jag har också haft höns och ankor, och det är ett helt jobb att ta bort näten, hade två hönsgårdar men dom gick oftast fritt här hemma, att ha blommor i rabatten mot söder gick inte, hönsen vaskade sej där eftersom det är torrt där från tidiga våren :-) ankorna bökade upp mossan ur gräsmattan,, :-) men kul var det, så länge det varade. Hade höns i 10 år... och ankor i 8 år...



är nyfiken på fjärils bilderna som du hade tagit,, intressant.. :-)



ha en skön rivardag

2009-05-09 @ 09:55:49
URL: http://www.engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback