Go´morron!

Vaknade till dånande (!) regn utanför sovrumsfönstret. Hu...! Tur man inte föll för frestelsen att åka iväg med husvagnen denna helg - vädret är alldeles för instabilt för campingliv. Tycker jag iallafall... <:-)

Nu har det dessbättre slutat regna, och jag hoppas verkligen att det tänker vara uppehållsväder i kväll!? Vi har nämligen bjudit hit ett par personer då, och ska grilla... Man kan ju i och för sej hålla ett paraply över grillen - men det blir ändå inte riktigt samma sak (eller ens smak...) som när solen skiner och fåglarna kvittrar! Ja, ja...

Snälla Kerstin, som är en flitig fotobloggare, har delat ut en award till bland annat mej. GLAD!!!

Tack så jättemycket!!! :-)



Om ni inte har något speciellt för er just nu, så tycker jag att ni kan avsätta en stund till att kika in en vända hos dem jag delar awarden med - massor av härliga foton!!! Verkligen sevärt - och mycket inspirerande!!! :-)

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: josepjhzohn

Grattis!

2009-05-23 @ 09:13:14
URL: http://josephzohn.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Nä men vad tråkigt att det regnar hos dig idag. Här är det stora hotande moln men solen skiner än så länge. Vi har nåt som heter Kulturnatta i stan idag. Musik och underhållning av alla de slag i flera lokaler och på torg och i parker. Det börjar nu på förmiddan och håller på till i natt. Allt är gratis så det är bara att strosa mellan alla uppträdanden. Så vi håller tummarna för att regnet håller sig borta.

Ha trots regnet en fin dag.

2009-05-23 @ 10:24:55
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: anki

jo det är skit trist med kameran, jag gissar att en spegel som trillat ner... eller nått annat.. nä, rotar runt i kamera huset gör man bara inte,, har dessutom garanti kvar.. jag har kompakt kameran kvar så jag får väl ta den men jag vill ju använda systemkameran. :-)

tycker det vore konstigt om det skulle ta hela sommaren att få kameran lagad, men har som sagt mailat till service stället så jag hoppas få svar på måndag/tisdag av dom. :-)



de som lagade objektivet gick på en vecka men dom har inte service på kamerahus, oturligt nog. :-)



Grattis till awarden..jätte kul...



ha en skön dag..

2009-05-23 @ 10:50:24
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: veronica-ifokus

Vad kul, grattis!!!

Jo, jag har kinesisk guldfisk och karpar som lever i min damm sommartid. De blir väldigt tama =) På vintern har jag dem i akvarium i källan men i vinter har de fått bo hos svärmor =)

2009-05-23 @ 11:28:59
URL: http://veronica-ifokus.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Gomorron själv, Anna!



Jisses, jisses, jisses.....vad ditt kök är begränsat med dörrar och fönster och....tja...jag klurar för fullt, men det blir svårt att utföra "stordåd".

Men Herrejisses, det är ju inte alltid det är meningen heller. Bara köket funkar och man får plats med alla grejer och "pryttlar" som man envist vill ha kvar...Haha!



Jag fortsätter gnugga cellerna, och återkommer mer om detta i mejl i nästa vecka (-:



GRATTIS!!!! DEN utmärkelsen var du verkligen värd!

Dina bilder förtrollar och ger upphov till både eftertanke och MÅNGA gapskratt!



Fy farao för regn vid husvagnsmys och grilltider!!!



Va roligt att Ni också är "husvagnsfolk"....

Vi fick investera i en gammal husvagn för ett par år sedan, för det är enda chansen för oss att SNABBT komma iväg och få lite semesterupplevelser, emellan hö-körningar och allt pass här på gården.



Gubben min var väl måttligt förtjust i början, men nu är det till och med så att HAN ibland föreslår en "slappar-helg" i vagnen...ler



Jaja....Hoppas vädergudarna ger dej sol och fågelkvitter ikväll till grillningen.



ENDA anledningen till att det skulle vara roligt med regn hos dej, är att det säkert blivit några roliga kort när Ni grillar i spöregn med paraply över grillen...((-:



Ha det bäst denna lördag!

Kram, Jenny

(Vill ju se bild på din klippta vovve!!Hehe...)

2009-05-23 @ 12:04:58
URL: http://itsmylife-j.blogspot.com/
Postat av: elena cn

Grattis!! Flera av tjejerna som fick pris brukar jag titta in till...så himla duktiga!!

2009-05-23 @ 21:02:05
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: vivan

Grattis,grattis,grattis...detta har du förtjänat!

Finaste, roligaste och konstnärligaste bloggen i hela bloggvärlden...har du!

JätteKRAMEN!

2009-05-23 @ 21:49:09
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Jen

Åhh, den är du så värd så! :)



Visst är det en annan sak att grilla när vädret är fint.

Jag hoppas det är en kanon sol i helgen,

för då är det stugan som gäller.

Där grillas det jämt!

(bor ju i lghten annars. :/ )

2009-05-24 @ 19:19:39
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback