För kännedom... :-)



Rosorna är i jorden nu. :-)

Och lite solskydd har de också fått - av allehanda slag...





Hoppas nu att det är lite livskraft kvar i dem, och att de snabbt kommer igång med att växa! Har en känsla av att det är en stor fördel om de hinner etablera sej ordentligt innan hösten, för jag är rätt dålig på att sköta det där med vintertäckning... Men jag ska verkligen försöka komma ihåg att göra det i tid den här gången!!! <:-)

Ska kanske följa rosornas tillväxt med kameran lite då och då under sommaren...?

Men någon trädgårdsblogg ska detta INTE bli - ni kan vara alldeles lugna! :-D

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: jenny

Hej på dej du!

Nu är jag i farten och bloggar lite smått igen, och ville bara kika in och säja "Hej"!

Och självklart kolla in alla härliga bilder här inne hos dej!



Välkommen in i min "nya lya" om lust finnes....i dag bjuder JAG på änder...Hehe!



Kram, Jenny(-:

2009-05-17 @ 16:21:29
URL: http://itsmylife-j.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Men oj vad du har varit duktig. Självklart måste du ju ge oss en inblick i hur det ser ut under sommaren. :)

Ha en fin kväll.

2009-05-17 @ 17:28:45
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback