I brist på solsken...



...publicerar jag en bild från i onsdags, på solande krokusar i min rabatt! :-)

Idag REGNAR det här - fast då försvinner väl i och för sej snön som kom igårkväll rätt snabbt, så...!?

Och att vädret över huvudtaget är så här pissigt ,har väl sin helt naturliga förklaring i att dottern och hennes fotbollslag ska ha ett slags hemma-träningsläger i helgen... Ett träningspass i kväll, och sedan olika aktiviteter större delen av dagen i morgon. Dottern skadade ju sej i ena foten under match i söndags, men detta tänker hon inte missa; Foten är tillräckligt bra igen... Punkt och slut! Hm... <:-/

Från det ena till det andra... Elena tror att mina befjädrade fotomodeller har sökt sej till andra ställen där de faktiskt blir sedda och fotograferade. ;-)  (Klicka på "Elena", och titta speciellt på det två sista bilderna i inlägget!).

Ja, faktiskt så trodde jag nästan så själv också - tills igår eftermiddags! :-D

När jag var ute på min lilla fotopromenad då så träffade jag nämligen;




Fast det mötet blev visst inte så bra!?

Eller rättare sagt: Det blev precis som det brukar bli när jag träffar sådana djur!!! <:-(

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: Anki N

Tack för lite vårbilder som piggar upp, nu kom de igen...de e läskigt.

Ha en underbar fredag,jag ska iväg på möte jag.

Tjillevipp Anki N

2009-03-27 @ 08:40:17
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Åh jag vill också ha krokus. Fast vi har i alla fall soligt för tillfället, men det börjar mulna nu...



Ja regn borde ta bort snön, men om det fryser på så blir det väldigt halt.

2009-03-27 @ 09:11:39
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Jen

2009-03-27 @ 09:24:03
URL: http://pansky.bloigg
Postat av: Lizaloop

Jasså, det är regn hos er....här snöar det idag, men det är ju snart april å det vet vi ju alla hur aprilvädret är...!

2009-03-27 @ 09:30:18
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Jen

Jaha! Det var så länge sedan jag skrev en kommentar att jag inte vet hur man gör längre...hrm!

Ignorera den missen över. :)



Det är så härligt att gå in här på morgonkvisetn och kika på alla dina bilder och inlägg jag har missat.

De är så fyllda av glädje, humor och värme. :D

Något som jag är i stort behov av just nu.



Om det varit något de ej vetat så hade jag fortsatt söka efter svar någon annanstans, så lätt tänker jag inte ge mig.

Därför tänker jag även genomföra den dyra operationen om det så krävs.

Allt för att våran gullegris ska bli bra igen! :)



Många kramar till dig för att du är så stöttande.

2009-03-27 @ 09:32:52
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh vilken fin vårbild! Här toksnöar det och jag undrar om det verkligen är vår nu??!



Ha en fin fredag, kram

2009-03-27 @ 09:37:10
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: matte

Här har solen lyst på oss i flera dagar, känns riktigt lyxigt :).. fast mina krokusar har inte tittat fram alls, konstigt.

Ha en fin fredag!

2009-03-27 @ 09:41:55
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: Jenny

...skutt och hopp...

Heeeej!



Springer visst runt lite i dag och försöker vidga mina vyer lite grann, och så hamnade jag mitt i detta humoristiska djurliv, och BAKOM kameran måste det bara stå en riktig entusiast och en riktigt DUKTIG sådan!!!!

ME LIKE!!!



Jisses...vilka otroliga bilder du tar och vad snygga du gör dom och med så fräna texter till!



Min dotter har lovat visa mej hur man lägger in såna här roliga texter, men det har ännu inte blivit av...MEN nu blev man sugen på att foto-pyssla lite!!!



FÅR jag länka till dej???

Din sida gjorde mej bara sååå glad!



(Jag gör det, och blir du arg så får du tjoa till, så tar jag bort i så fall...kanske...)



Du är självklart välkommen in att kika hos mej också, om du VILL.

Min blogg består nog också till stor del av djur och foton...fast just nu "piper" jag en del om hur synd det är om mej för jag slutat röka för snart en vecka sedan...Hehe!

DÅ får man väl gnälla av sej lite?



Annars blir det nog mest om djur och natur...tror jag!

Vardagen, helt enkelt...



Ser verkligen fram emot att få komma tillbaka hit in!

Kram på dej och Tack för visade fina foton!

//Jenny (-:

2009-03-27 @ 11:39:44
URL: http://telasejaka.blogspot.com/
Postat av: elena cn

AnnaKK!! Du får komma hit och översätta...jag vet ju inte riktigt vad änderna säger. Den bästa sidan kan det vara den andra eller menar han att han skulle vara lite otrevlig istället eller....

Det är inte lätt att tolka:) Han pratar ju inte spanska!!!

2009-03-27 @ 12:19:40
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Maria Berg

Jag har följt dina snödroppar nu bakåt ett par inlägg och sätt både iskristaller och snömössor (och droppar på snödropparan - det är väl därför det heter så!) till dessa solsken.



Men jag kan inte heller låta bli att undra om svansen är så himla lång!!!

Häftigt när den äter ur automat och att du en morgon såg 3 från sovrums fönstert.

Deras svans hade blivit en fin halsduk... har du föresten gjort för dig dess mössa och vantar annars får de ha det till nästa vinter för nu skall det väl ändå bli vår.

/MB

2009-03-28 @ 19:04:00
URL: http://alltkangronska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback