Go´kväll! :-)

Dagens utflykt till Hässleholm innebar en li-i-iten besvikelse angående Naturfotofestivalen - jag trodde faktiskt att det skulle varit lite mer att titta på än vad det faktiskt var... Å´ andra sidan så kan jag ju tänka på det till nästa år (ifall den återkommer då) att det kanske kan vara idé iallafall att betala några hundringar för att få tillgång till de där seminarierna mm - för det var ju säkert dem som arrangörerna hade lagt det mesta krutet på! :-)

Brutus Östling fanns på plats, och hans fågelfoton är världsklass! Nästan lite synd om de fotografer som också visade fågelfoton i samma utställningslokal... Deras alster var ju absolut inte dåliga, men bleknade ändå vid sidan om Östlings...<:-)

Några av utställarna hade gjort sina fotoförstoringar på canvasväv, och det var ju ruskigt snyggt! Man var inte längre helt säker på om det verkligen var ett foto - det skulle lika gärna kunna vara en målning! Ska jag nån gång göra en förstoring av något favvisfoto så blir det nog på canvas!! :-)

Gick en sväng på stan också, och antagligen spelade väl det rugg-ruggiga vädret in...? Jag köpte mej en SKIDJACKA!!! Så det får väl bli en tur till fjällen nästa vinter då!? 8-D

Nädå... Faktum var att jag inte riktigt kunde begripa hur jackor som är så tunna som dessa kan vara varma också - så jag var helt enkelt tvungen att prova en! Hur skön passform som helst - och så varm att jag faktiskt blev lite svettig där i provhytten! ;-) Dessutom var det halva priset, så... Ja, den fick följa med hem! Lär få användning för den redan imorgon, för då ska jag för tredje söndagen i rad gå på fotbollsträningsmatch och se dottern spela. Huttrar bara jag tänker på det - men med denna jacka kanske jag fryser lite mindre iallafall!? :-)



Ja, ja... Lite tidigt att säga go´natt redan, men... Melodifestivalen börjar om 20 minuter, och det är inte helt osannolikt att jag sussar sött i soffan framför tv:n inom 45 minuter! ;-D

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: anki

ja Brutus Östlings foton går inte av för hackor. :-) Tråkigt att det var så litet utbud i fotoväg där, tycker arrangörerna kunde ha tänkt lite på de som inte vill gå på föreläsningar etc, haft fler fotografer samt mer tillbehör som man hade kunnat kollat lite på. :-)



har inte sett medlodifestivalen något alls i år, i fjol såg jag en gång och fick nog. :-) Mycket sämre har det blivit, flera deltävlingar, joll tycker jag, en stor och sen EU finalen, sen är det klart. :-)



blir nog film här, hundarna är i varsin soffa, Tintin är väldigt pigg på att jucka igen,, trodde de känslorna skulle avta mer för det är 1 ½ år sedan som vi kastrerade honom, han var 7 månader. :-)



ha en skön slöar kväll

2009-03-07 @ 19:48:56
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: kerstin

Vilken fin bild.

Visst är det kul att shoppa nåt till sig själv emellanåt, speciellt när det blir nåt riktigt lyckat. :)

Ha en fin kväll. Sov gott. ;)

2009-03-07 @ 20:40:21
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: akson

Eftersom vi var nere i staden förra veckan hade jag en lite fundering att stanna några dagar till för att titta på Brutus bilder med mera. Tur att vi inte gjorde det!

Det blev en tur till Haga för att titta på fasters tavlor istället!

Melodifestivalen tittar vi inte på! Trams och larv sedan de blev så många deltävlingar. Det fungerade väl bra innan eller?? Nåväl! Den som gillar melodifestivalen har haft mycket att titta och lyssna på de senaste veckorna!



akson

2009-03-08 @ 09:24:41
URL: http://aksonfoto.wordpress.com
Postat av: elena cn

Gick in på Brutus sida...wow vilka foton!

Jag har gjort 3st canvas förstoringar och de blev jätte bra. Men läskigt var det att öppna paketen för de kostar ju en del. Jag visste inte alls hur de skulle bli från datorbild till canvas. Min dotter fick titta först och säga om de såg ok ut:)



Du har väl både långkalsonger och täckbyxor på dig nu när du går ut på match?

2009-03-08 @ 11:49:15
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback